برگزاری سوگواره ملی دل‌نوشته‌های عاشورایی برای عموم

معاون فرهنگی، هنری و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: شرکت در هشتمین سوگواره ملی دل‌نوشته‌های عاشورایی برای عموم آزاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی، هنری و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اهداف برگزاری سوگواره ملی دل‌نوشته‌های عاشورایی را بیان کرد : شناسایی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد علاقه‌مند به حوزه شعر، خوشنویسی و عکس، تقویت و رشد فعالیت‌های کانون‌های تخصصی شعر، ادب و هنرهای تجسمی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی با رویکرد جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد از طریق اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری جذاب و نو.

وی افزود: شرکت در هشتمین سوگواره ملی دل‌نوشته‌های عاشورایی برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان یا از طریق پستی به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری استان خوزستان ارسال کنند.

 معاون فرهنگی، هنری و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور یادآور شد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و به میزبانی شهرستان لالی، هشتمین سوگواره دل‌نوشته‌های عاشورایی را در رشته‌های شعر، عکس و خوشنویسی برگزار می‌کند.

طاهریان اظهار کرد: به دلیل شرایط محلی و جوی و تقاضای برخی کانون‌های تخصصی شعر، ادب و هنرهای تجسمی برای شرکت در این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ٣٠ دی‌ماه تمدید شد.

شایان ذکر است؛ است سوگواره دل‌نوشته‌های عاشورایی در دوره‌های اول تا 5 به صورت استانی، در دوره 6 به صورت منطقه‌ای و در دوره‌های 7 و 8 در سطح ملی برگزار ‌شد.

انتهای پیام/م

مهلت ارسال آثار به «سوگواره دل‌نوشته‌های عاشورایی» تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.