عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی؛

باید به مشکلات مردم رسیدگی و توجه شود

امیرآبادی گفت:آنچه موردتوجه نمایندگان در لایحه بودجه‌ای که درمجلس بسته‌شده خواهد بودمصالح و مشکلات مردم است،مشکلات مردم را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛احمد امیرآبادی فراهانی ،عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مردم از مسائل اقتصادی و معیشتی گلایه‌مند هستند، اظهار داشت: گلایه مردم از مسائل معیشتی به‌حق و به‌جا است چراکه نظارت خوبی بر کار برخی از موسسه‌های مالی و اعتباری که حق مردم را خورده نشده است.

وی با بیان اینکه باید به مشکلات مردم رسیدگی و توجه شود، افزود: اعتراض‌های مردم از قبل به‌صورت آرام در جلو مجلس وجود داشته و به خواسته‌های آنان رسیدگی می‌شد اما آنچه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد این بوده که نباید اعتراض‌های مردم را به‌صورت جنبه امنیتی و در مقابل نظام قرار دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاده این بوده که افرادی به دنبال سوء استفاده از این مسئله هستند، بنابراین افرادی که از طریق رسانه‌های معاند سازمان‌دهی می‌شوند و شعارهای ساختار شکنانه می‌دهند باید بدانند که مردم همیشه خط و راه خود را از این افراد مزدور و وابسته به سرویس‌های جاسوسی جدا کرده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمن از تجمع‌های صورت گرفته سوء استفاده می‌کند از این‌رو مردم باید از آن مراقبت کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما مشکلات مردم را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و اکنون آنچه موردتوجه نمایندگان در لایحه بودجه‌ای که در مجلس بسته‌شده خواهد بود، مصالح و مشکلات مردم است و قطعاً تلاش خواهیم کرد تا مردم در مواردی که دچار مشکل می‌شوند لایحه‌ای تصویب نشود.

انتهای پیام/ح

مشکلات مردم را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.