طرح جمع آوری درب بطری های نوشابه و تبدیل آن به ویلچر

کمیته گردشگری هیئت همگان ملایر و سامن به مناسبت گرامیداشت نهم دیماه اقدام به برگزاری طرح جمع آوری درب بطری های نوشابه و تبدیل آن به ویلچر کرد.

طرح جمع آوری درب بطری های نوشابه و تبدیل آن به ویلچربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کمیته گردشگری هیئت همگانی شهرستان ملایر و شهر سامن با همکاری و هماهنگی های لازم با آموزش وپرورش , بخشداری و مدارس ابتدایی شهر سامن (ضمن توضیح و تشریح روشهای حفاظت از محیط زیست به دانش آموزان) طرح جمع آوری درب بطریهای نوشابه را در شهر سامن آغاز کرد.

همزمان با گرامیداشت روز نهم دیماه با اجرای مراسم بسیار خوب و خداپسندانه نسبت به جمع آوری درب بطریهای نوشابه در یکی از مدارس دخترانه شهر سامن اقدام نمود.

در این مراسم که با حضور بخشدار , رئیس آموزش وپرورش ,مسئول نمایندگی اداره ورزش وجوانان شهر سامن و همچنین رئیس هیئت همگانی شهرستان ملایر و هیئت همراه برگزار شد تعداد چهل هزار درب بطری نوشابه جمع آوری شده و آماده تحویل به واحد بازیافت میباشد.

گفتنی است، دربهای جمع آوری شده باید به تعداد صد هزار قطعه باشد که پس از تحویل به واحد بازیافت مبلغ بیست میلیون ریال از بابت آنها پرداخت خواهد شد و از جمع آوری این مبالغ نسبت به خرید ویلچر برای معلولین نیازمند اقدام خواهد شد.

در پایان مراسم به پاس قدردانی از زحمات دانش آموزانی که در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کرده و نسبت به جمع آوری این دربها اقدام کرده اند با اهداء لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

اهدا ویلچر به معلولان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
سید امین حسینی
۱۸:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید جناب بنده میخوام بدونم اون طرحی که در بطری تحویل میگیرن ویلچر تحویل میدن اسم و آدرسش چیه،ساکن کرج هستم.خیلی ممنون میشم کمکم کنید .