رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه؛

باید به فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه توجه جدی شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، فرهنگ را زیربنای توسعه جامعه دانست و گفت: اگر می خواهیم در استان کرمانشاه توسعه همه جانبه ای اتفاق بیفتد باید به فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه توجه جدی شود.

باید به فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه توجه جدی شود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امین مرادی  رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: با بررسی های به عمل آمده و نیازسنجی صورت گرفته حوزه هنر و فرهنگ استان بسیار با مشکل مواجه می باشد و جبران کاستی های موجود نیازمند حمایت همه جانبه مدیران ارشد استان است.

او با برشمردن رسالت ها و اقدام های حوزه هنری اظهار کرد: حوزه هنری به عنوان پایگاه اصلی هنر انقلاب اسلامی با تولید آثار فاخر در بخش های مختلف هنری توانسته است در ترویج هنر مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی با همکاری هنرمندان دلسوز و متعهد گام های ارزنده ای را بردارد.

وی گفت: در تلاشیم با جذب حمایت های مدیران ارشد استان و برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، کرمانشاه را به عنوان مرکز فرهنگی و هنر در منطقه زاگرس معرفی کنیم و به طور قطع با پتانسیل بالای استان در زمینه های هنری این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

وی از مهمترین برنامه های حوزه هنری را در بخش تولید عنوان کرد و افزود: در کنار این بخش توجه به توسعه فضاهای فرهنگی و هنری را نیز در دستور کار قرار داده ایم و در اولین اقدام بازسازی سینما پیروزی کرمانشاه به عنوان بزرگترین سینمای غرب کشور را به منظور بالا بردن ظرفیت های توسعه ای استان در دستور کار قرار داده ایم.

مرادی در ادامه گفت: حوزه هنری به عنوان پایگاه اصیل هنر انقلاب تلاش دارد مفاهیم و ارزش ها را در قالب های زیبایی شناسانه به جامعه منتقل کند.

وی با بیان این نکته که ذات هنر اصلاح گراست، افزود: هنر و هنرمند به معنی واقعی هدف اصلاح گرانه دارند چرا که بیان زیبایی ها در چارچوب یک اثر هنری، تأثیرات مثبتی بر مخاطب خواهد داشت.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه تاکید کرد که برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند نگاه و توجه جدی مسئولان ارشد استان از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی می باشد که با توجه به اشرافیت رئیس این سازمان بر مقوله فرهنگ و هنر امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.


انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار