برگزاری نمایشگاه لوستر و مبلمان در کرمانشاه

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه فرش شامل دستباف و ماشینی، تابلو فرش دستباف، لوستر، چراغهای تزیینی و مبلمان در کرمانشاه برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه لوستر و مبلمان در کرمانشاه به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا سلیم‌ساسانی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت:  نمایشگاه فرش شامل دستباف و ماشینی، تابلو فرش دستباف، لوستر، چراغهای تزیینی همزمان با سوغات استان‌ها از 16 تا 22 دی ماه امسال در کرمانشاه برپا می‌شود.

وی درباره زمان و مکان برپایی این نمایشگاه گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 15 تا 20 روزهای 16 تا 22 دی ماه می‌توانند به محل دائمی نمایشگاههای بین‌‌المللی استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد مراجعه کنند.

سلیم‌ساسانی با بیان اینکه در این نمایشگاه مراسم رونمایی فرش سنقر و کلیایی برگزار می‌شود گفت: در این نمایشگاه 200 غرفه در فضایی به مساحت 3000 متر فعالیت می‌کنند که 1500متر مربوط به فرش دستباف، 700 متر مربوط به سوغات استانها و چند غرفه نیز مربوط به لوستر است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه افزود: این نمایشگاه در راستای حمایت از این صنعت و ایجاد بازاری رقابتی جهت عرضه محصولات کارگاه‌های تولیدی فرش و همچنین بافندگان خانگی برپا می‌شود.

انتهای پیام/ز

 

نمایشگاه مراسم رونمایی فرش سنقر و کلیایی برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.