تنها راه نجات جامعه ،پیروی از ولایت فقیه است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت : امروز راه نجات پیروی از ولایت فقیه است و انحراف از این راه نتیجه جز سقوط و نابودی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با اشاره به حماسه نهم دی گفت:حوادث تاریخی که در زمان های مختلف اتفاق افتاده است آینه ای تمام نما برای عبرت جوامع است و باید از تاریخ پند بگیریم .


این مقام قضائی افزود:حوادث سال 88 که منجر به حماسه یوم الله نهم دیماه شد درسی عبرتی است برای آنانکه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.


وی گفت : عده ای فرصت طلب که ابزار دست دشمنان بودند با ایجاد اغتشاش و آشوب سعی در پیاده نمودن اهداف و برنامه های شوم دشمنان را داشتند لکن با درایت و بیداری ملت مسلمان شکست خوردند .


حجت الاسلام بلوچ زاده افزود :‌قرآن انسان ها را به گشت و گذار در زمین فرمان داده است و هدف از این گشتن جهانگردی تفریحی نیست بلکه عبرت آموزی است تا از عاقبت آنانکه دشمن خدا و احکام الهی بوده اند آگاه کند.


وی افزود:‌باید اهل بصیرت باشیم و این بصیرت را به نسل های بعد از خود نیز منتقل نماییم و آگاه باشیم که دشمن دنبال سوءاستفاده است.


دادستان عمومی و انقلاب راور در سخنان خود با اشاره به وفات کریمه اهل بیت (ع) نقش حضرت معصومه (س) را در جریان امامت امام رضا (ع) بسیار مهم عنوان کرد و گفت : سفر حضرت معصومه (س) به ایران صرفا یک سفر خانوادگی و دیداری نبود بلکه ایشان در راستای تحکیم جایگاه امامت برادر بزرگوارشان و تبلیغ از ایشان به ایران سفر کردند.

انتهای پیام/ی

تاریخ آینه عبرت هر جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار