جاودانی: پرسپولیس و تراکتورسازی شواهد و مدارک خود را ارائه دهند/ما با حرف وزیر و نماینده تصمیم نمی‌گیریم

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و تراکتورسازی شواهد و مدارک خود را به کمیته انضباطی ارائه دهند.

جاودانی:پرسپولیس و تراکتورسازی شواهد و مدارک را ارائه دهند/ما با حرف وزیر و نماینده تصمیم نمی گیریمرضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه وزارت ورزش و جوانان خواستار رسیدگی کمیته انضباطی به اتفاقات اخیر در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی شده است گفت: آخرین اطلاعاتم در این مورد این است که روز سه شنبه از مسئولان تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی دعوت شد تا در کمیته انضباطی تصمیمات لازم لحاظ شود.

او در مورد اینکه برانکو اعلام کرده که نباید ۲ بر صفر برنده میدان می‌شدیم بیان کرد:طبق آیین نامه جدید دعوت صورت گرفته و اگر آیین نامه همانند قبل بود ما کسی را به کمیته انضباطی دعوت نمی‌کردیم. آیین نامه جدید اعلام می‌کند که طرفین باید دفاعیات خود را در جلسه بیان کنند؛ بنابراین اگر طبق آیین نامه قبلی می‌خواستیم حکم صادر کنیم پرسپولیس یا تراکتورسازی به جریمه و یا محرومیت محکوم می‌شدند و از باشگاه کسی را احضار نمی‌کردیم. اما، بحث پرسپولیس و تراکتورسازی حساس شده به همین دلیل قرار است در یک نشست حضوری این موارد پیگیری شود تا موضوع روشن شود.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد نامه وزارت ورزش و جوانان گفت: با تمام احترامی که برای همه قائل هستم شخص وزیر ورزش و جوانان تنها می‌تواند در چارچوب صلاحیت خود اعمال نظر کند. به هر حال او از طرفی می‌تواند اعلام کند که به این پرونده رسیدگی شود، اما از لحاظ انضباطی فقط کمیته تصمیم گیرنده است و مطمئن باشید بدون هیچ گونه پیش داوری کمیته انضباطی کار خود را انجام می‌دهد.

او بیان کرد:بر اساس گزارش‌هایی که وجود دارد دفاعیات انجام می‌شود.در حالی که نمایندگان مجلس و دیگر افراد اعلام کردند که به این کار رسیدگی می‌کنیم، اما در جواب باید بگویم نظر همه افراد مهم و با اهمیت است، اما کمیته انضباطی کار خود را انجام می‌دهد. به نظرم هر فردی کار خود را انجام دهد بهتر است تا اینکه در کار دیگران دخالت کنیم و موضوع را جنایی کنیم. اتفاقی در ورزشگاه رخ  داده که بار‌ها چنین اتفاقاتی در همه جا‌ها رخ داده است؛ بنابراین بدون حساسیت‌ها و طرفداری یک جانبه کمیته انضباطی رای خود را می‌دهد.

جاودانی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس مستنداتی تهیه کرده است گفت: بهتر است پرسپولیس فیلم‌ها را در اختیار ما قرار دهند و اگر این باشگاه مدارکی دارد ارائه دهد. تنها ملاکی که تا به اینجا برای ما سند بوده گزارش داور و ناظر مسابقه است.

انتهای پیام/

اظهار نظر عضو کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار