قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تداوم اعتراضات شرایط را برای سوء استفاده دشمنان خارجی فراهم می‌کند

عضو حزب مردم سالاری گفت: تداوم اعتراضات در برخی شهرها شرایط را برای سوء استفاده دشمنان خارجی فراهم می‌کند.

داریوش قنبری عضو حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در برخی از شهرها اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان و فقر نسبی برخی طبقات محروم که بخشی از آن ناشی از تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی بوده و جزء علل اصلی این اعتراضات به شمار می‌رود.

عضو حزب مردم سالاری ادامه داد: به دلیل گسترش این مسائل و مشکلات عده‌ای از مخالفان دولت فرصت را مغتنم شمرده و به دنبال موج سواری نسبت به اعتراضات مردمی رفتند و نهایت استفاده را از این اعتراضات کردند.

قنبری با اشاره به تجارب اعتراضات برخی کشور‌های منطقه بیان کرد: با نیم‌نگاهی به تاریخ می‌توان دریافت که گسترش اعتراضات داخلی نه تنها دردی از جوامع را دوا نمی کند بلکه بر معضلات کشور‌ها افزوده است ضمن اینکه تداوم آن، تنها شرایط را برای سوء استفاده دشمنان خارجی فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: اکنون عده‌ای از مخالفان دولت به دنبال آسیب رساندن به ریاست جمهوری هستند لذا در صددند با به چالش کشیدن وی، بر این معضلات دامن بزنند.

عضو حزب مردم سالاری با اشاره به وظیفه دولت در برابر این اعتراضات بیان کرد: انتظار می‌رود تا دولت فضایی مبتنی بر آرامش در کشور ایجاد کند و در همان فضای ایجاد شده به رفع مشکلات مردم بپردازد.

قنبری یادآور شد: البته نمی‌توان گفت تنها دولت گذشته مقصر است بنابراین بایستی ظرفیت سازی شود و تمام برنامه‌های دولت در راستای حل معضلات مردم انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه دولت فعلی مردمی است، گفت: دولت و مردم دو عضو جدا ناپذیر هستند بنابراین سیاست‌های اتخاذی و تصمیمات آن بایستی متناسب با مطالبات مردم باشد چرا که در غیر این صورت دود این اعتراضات به چشم مردم می‌رود و تنها فرصت‌های زیادی را برای دشمنان کشور، مهیا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۶
نباید اجازه دهیم تا دشمنان از آب گل آلود ماهی بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۶
بایدبا اشوبگران واغشاشگران به شدت برخورد جدی شود
Germany
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۱ دی ۱۳۹۶
مسولان رسیدگی کنند. خداوند دشمنان اسلام را نابود کنه .
آخرین اخبار