نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی:

صف مردم و مطالبه‌گران از اغتشاش‌گران جدا است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: مردم مطالباتی دارند، اما این مطالبات را با اغتشاش و خشونت مطرح نمی‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی،پیش از ظهر امروز در حاشیه شورای زکات استان خراسان‌شمالی با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از شهرهای کشور و مرکز استان اظهار داشت: باید از عمق جان از حضور باشکوه مردم در حماسه نهم دی تشکر کنیم.

وی افزود: مردم به این نظام وفادار هستند و تبلیغات انحرافی به مصداق سنگی است که در مسیر رودخانه پرتلاطم انقلاب انداخته‌ می‌شود ولی تاثیری در حرکت عظیم مردم ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد تاکید کرد: مردم مطالبات اقتصادی و معیشتی دارند اما این بدان معنا نیست که مطالبات مردم به اغتشاش کشیده شود.

یعقوبی گفت: انقلاب اسلامی باعث شده برخی‌ها موقعیت و ثروتشان را از دست بدهند و این پس لرزه‌هایی دارد. اینها فکر می‌کنند اگر معترضین و مطالبه‌گران را تحریک کنند اهداف شومشان محقق می‌شود.

وی خطاب به مردم نیز ادامه داد: هر چیزی راهکاری دارد. با تخریب اموال عمومی هیچ نقصی تکمیل نمی‌‌شود. مردم باید هوشیار باشند چرا که برخی در صف مردم نفوذ می‌کنند.

انام جمعه بجنورد با اشاره به اغتشاش‌های شب گذشته در بجنورد، تاکید کرد: نشانه‌هایی از حضور افرادی که مامور شده‌اند از طرف بیگانگان در تجمعات اخیر دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به مسئولان توصیه می‌کنیم با حل مشکلات اقتصادی مردم، حرف آنها را شنیده و افراد را بپذیرند تا مردم راضی و توجیه شوند. شنیدن صدای مردم آن‌ها را آرام و امیدوار می‌کند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

شنیدن صدای مردم آن‌ها را آرام  می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.