عرصه ۳۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب در بازار از امروز

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور تعدیل قیمت‌ها از امروز روزانه ۳۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب در بازارعرضه می‌شود.

عرصه  ۳۰ تخم مرغ با نرخ مصوب در بازار از امروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رسولیان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود:این میزان تخم مرغ بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ۱۲ مرکز عرضه مستقیم که با نصب پرده و آویز مشخص می‌شود، توزیع می‌گردد.

 
وی با بیان اینکه  برنامه ریزی برای افزایش تعداد مراکز عرضه به حدود ۴۰ مورد هم در دست انجام است گفت:در این مراکز هر شانه تخم مرغ به وزن یک کیلو و ۸۵۰ تا ۲ کیلو گرم به قیمت مصوبه ۱۱۶ هزار ریال به مصرف کننده عرضه می‌شود.

 مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی با بیان این که عرضه مرغ به نرخ مصوب در سطح شهرستان‌ها هم اجرایی می‌شودافزود: در کنار این امر برای تنظیم بازار عرضه تخم مرغ باید قیمت نهاده‌ها هم به صورت واقعی تعیین و مدیریت شود.

رسولیان با اشاره به اینکه نرخ نهاده‌ها در بازار تناسبی با نرخ تورم و دلار نداشته و افزایش کاذب در این مدت داشته است، خاطر نشان کرد: به منظور تعدیل نرخ نهاده‌های دام و طیور در مرحله نخست شش هزار و ۵۰۰ تن جو با نرخ مصوب عرضه می‌شود.

وی بر نظارت و کنترل جدی و دقیق بر بازار تاکید و گفت: باید این نظارت‌ها تشدید شده و تا جلوی هرگونه افزایش قیمتی غیر عادی از سوی افراد سودجو گرفته شود.

 مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: اگر افزایش نرخی هم روی می‌دهد باید منطقی و کنترل شده باشد و در غیر این صورت با افراد سود جو، از سوی دستگاه‌های نظارتی به شدت برخورد می‌شود.

رسولیان گفت: ضمن آنکه قیمت کالا‌ها و خدمات در استان باید به روال همیشگی پایین‌تر از میانگین کشوری باشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۰ دی ۱۳۹۶
چرا هر روز شاهد گرونی هستیم .توروخدا ارزون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۰ دی ۱۳۹۶
وای خدای من تخم مرغ گرون شده .