کشف ۴۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام دو باند تهیه وتوزیع موادمخدر و کشف بیش از ۴۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساریسرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند‌های تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عامل انتظامی در چندین مرحله عملیات در سطح شهرستان‌ها موفق به کشف بیش از ۴۵ کیلوگرم انواع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین شدند.

وی افزود: در همین خصوص ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان موفق شدند با انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر بیش از ۱۲ کیلو گرم هروئین را به همراه دو کیلو شیشه از متهمان کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدرمازندران همچنین از انهدام باند دیگری در شهرستان قائم شهر و تنکابن خبر داد و گفت: در این عملیات نیز بیش از ۳۲ کیلو گرم تریاک از متهمان کشف شد.

سرهنگ ثقفی از شناسایی و دستگیری هشت متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد و افزود: پنج دستگاه خودروی متهمان نیز در این عملیات توقیف شد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام /ر

انهدام دو باند تهیه وتوزیع موادمخدر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار