تولید ١٢ فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی

رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت:١٢ فیلم کوتاه در ٩ ماهه سال جاری در این استان تولید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ احسان مهدیان رئیس انجمن سینمای جوان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ١٢ فیلم کوتاه در ٩ ماهه سال جاری در این استان تولید شده است گفت:از این تعداد ٦ فیلم به زبان ترکی، سه فیلم به زبان فارسی، ٢ فیلم به زبان کردی و یک فیلم نیز بدون دیالوگ است.

وی افزود: موضوع این فیلم ها آئین های سنتی منطقه، روابط اجتماعی و همچنین مسائل اجتماعی روز بوده است.

وی اضافه کرد: فیلم های سارا و سورا به کارگردانی 'وحید معصومی'، نان اثر 'علی دستوان گشایش'، رسیدن اثر 'محمد رضا میناپور'، ژیوار به کارگردانی 'بهنام درویش' و رها اثر 'مهدیه طوسی'، 'در کنار من' و 'خاطرات گلی من' اثر زانیار محمدی نکو، 'لایو' به کارگردانی پدرام حبیب پیران، سس/صدا/ اثر ارتوران نجفی، 'آرا' به کارگردانی یوسف کارگر و 'لجن' اثر رضا امن زاده تولیدات این انجمن را تشکیل می دهند.

گفتنی است، انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر بوده و یک نمایندگی آن در بوکان دایر است.

انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی ٢٥ جایزه را در سال های ٩٤ و ٩٥ در بیش از ٧٠ جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است.

آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال در قالب برنامه 'پاتوق فیلم' یا 'سینمای آینده' از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/ح

١٢ فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی تولید شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.