ورود دوچرخه سوار ایرانگرد به همدان

محمد آقا میربابایی دوچرخه سوار ایرانگرد بابلسری روز شنبه با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان همدان به وارد استان شد.

ورود دوچرخه سوار ایرانگرد به همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این دوچرخه سوار بابلسری در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و همچنین گردشگری داخلی با استفاده از وسیله نقلیه بدون دود و دیدن مناطق زیبای کشور اقدام به رکاب زنی با دوچرخه کرده است.

میربابایی با عبور از مسیر استان های مازندران، گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و رکاب زدن مسافت 51 هزار کیلومتری وارد همدان شد و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان همدان قرار گرفت.

این دوچرخه سوار بابلسری امروز با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و بنر مزین شده به عکس شهدای همدان و شهرستان بابلسر را به وی اهدا کرد.

این دوچرخه سوار بابلسری هدف از کار خود را ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه عنوان کرد و گفت: در این سفرها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به دیدار خانواده این شهیدان رفته و عکس این شهدا را جمع آوری خواهم کرد.

وی اظهار کرد: از تاریخ یکم تیرماه سال 1395 با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و گردشگری به دلیل استفاده بی رویه از وسایل نقلیه موتوری و آلودگی محیط زیست و کمک به صنعت گردشگری بزرگترین صنعت اشتغال زا و درآمدزای جهان و با شعار و پیام گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برای نخستین بار در حال رکاب زنی شهر به شهر کل کشور هستم.

میربابایی افزود: فردا یکشنبه نیز در ادامه سفر خود، استان همدان را به مقصد زنجان ترک خواهم کرد و بعد از سفر به تمام استان های کشور سفر به 150 کشور جهان با دوچرخه را آغاز می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حرکت این ورزشکار را بسیار با ارزش دانست و گفت: استان همدان دارای هشت هزار والا مقام دفاع مقدس و 14 شهید مدافع حرم است و کار شما در معرفی این شهدا بسیار ارزشمند است.

رسول منعم تصریح کرد: جامعه ورزش استان سه شهید مدافع حرم را به کشور تقدیم کرد و خوشحالیم که امروز یکی دیگر از ورزشکاران کشور به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است.

انتهای پیام/ب

دوچرخه سوار ایرانگرد به همدان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.