شبکه سی ان ان به مداخلات آشکار ترامپ درباره تحولات داخلی ایران اعتراف کرد

شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که دولت ترامپ نسبت به مواضع دولت سابق آمریکا موضع روشن تری اتخاذ و از مردمی حمایت کرده است که به خیابان‌ها آمده اند.

شبکه سی ان ان به مداخلات آشکار ترامپ درباره تحولات داخلی ایران اعتراف کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد مواضع دولت ترامپ درباره تحولات اخیر ایران در مقایسه با مواضع دولت ترامپ در مقاطع مشابه، صریح‌تر است.
رایان نوبلز خبرنگار شبکه در گزارشی از فلوریدا که محل تعطیلات سال نو ترامپ است گفت: «دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تعطیلات خود در فلوریدا همچنان ادامه می‌دهد، اما او اوضاع ایران را از نزدیک دنبال می‌کند. او شب گذشته سخنان بسیار تندی مطرح کرد و در پیام توئیتری خود به صورت مستقیم مطلبی در این زمینه منتشر کرد.

ترامپ در پیام خود افزود حکومت ایران باید به حق مردم ازجمله حق آزادی بیان احترام بگذارد. او در پایان پیامش نوشت جهانیان نظاره گر هستند و در ادامه از هشتگ مخصوص تظاهرات ایران استفاده کرد. این پیام ترامپ پس از بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر می‌شود.

در بیانیه وزارت امورخارجه امریکا نیز در روز گذشته از تظاهرکنندگان ایرانی حمایت و تاکید شده بود این افراد حق دارند مطالبه گر حقوق بشر اساسی و پایان یافتن فساد در کشورشان باشند. تعجب آور نیست که دولت آمریکا چنین موضعی را درباره تحولات ایران اتخاذ کرده است.

دولت ترامپ تنش‌هایی را با ایران داشته است. ترامپ از توافق هسته‌ای ایران نیز به شدت انتقاد کرده است یعنی همان توافقی که در دوران دولت اوباما نهایی شد.

ترامپ گفته است ایران خارج از چارچوب این توافق عمل کرده است. او حتی در مقاطعی تهدید کرد از توافق هسته‌ای خارج خواهد شد. با این اوصاف، می‌بینیم که دولت ترامپ نسبت به مواضع دولت سابق آمریکا موضع روشن تری اتخاذ و از مردمی حمایت کرده است که به خیابان‌ها آمده اند.»

انتهای پیام/

 اعتراف شبکه سی ان ان به مداخلات آشکار ترامپ درباره تحولات داخلی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۰:۰۲ ۱۰ دی ۱۳۹۶
ترامپ = شیطان بزرگ است
آخرین اخبار