مسئول بسیج سازندگی میرجاوه خبر داد:

کمک بسیجیان میرجاوه به زلزله زدگان کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه از کمک ۳۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومانی بسیجیان این شهرستان به زلزدگان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ موسی جهانتیغ مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه اظهار کرد: با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غربی کشور و مردم شریف کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز شده و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه، مردم نوعدوست میرجاوه نیز به کمک هموطنان آسیب دیده خود شتافتند.

جهانتیغ افزود: به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه و نیاز مبرم مردم مناطق زلزله زده به کمک هموطنان، بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج این شهرستان با ایجاد پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی مبلغ ۳۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان را برای کمک به زلزدگان کرمانشاه جمع آوری و با مردم این خطه از کشور ابراز همدردی کردند.

 سرهنگ جهانتیغ با بیان اینکه کمک به هموطنان آسیب دیده در زلزله یک وظیفه اخلاقی است، تاکید کرد: کمک به هموطنان آسیب دیده در زلزله کرمانشاه وظیفه هر ایرانی است و باید از این فرصت بوجود آمده در جهت کمک رسانی و همدردی با مردم آن خطه از کشور عزیزمان استفاده کنیم و در این مسیر خداپسندانه پیش قدم باشیم.

انتهای پیام/ع

کمک مردم میرجاوه به زلزله زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار