سرهنگ جهانی خبر داد

سارق لوازم خودرو نازی آباد دستگیر شد

رئیس کلانتری 130 نازی آباد از دستگیری یکی از سارقان لوازم داخل خودرو در نازی آباد خبر داد.

سارق لوازم خودرو نازی آباد دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری 130 نازی آباد اظهار کرد: شب گذشته ماموران انتظامی این کلانتری هنگام گشت زنی در حوالی خیابان میثاق متوجه رفتار مشکوک راکب یک دستگاه موتورسیکلت آماده حرکت شدند که نفر دومی با یک ساک ورزشی قصد سوار شدن به آن موتورسیکلت آماده حرکت را داشت.

وی گفت: ماموران که دقایقی قبل رفتار موتورسیکلت سوار را تحت نظر داشتند بلافاصله فرمان ایست داده اما موتورسیکلت سوار به محض متوجه شدن حضور پلیس، از محل متواری و نفر دوم که فرصت سوار شدن به موتورسیکلت را پیدا نکرد به سرعت دستگیر شد.

رئیس کلانتری 130 عنوان داشت: ماموران انتظامی که موفق شده بودند متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند، ساک همراه وی را بازرسی و تعدادی لوازم و قطعات داخل خودور و مدارک هویتی مربوط به شخص ثالث کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در حال بازجویی از متهم بودند که فردی سراسیمه به آنان مراجعه و اظهار داشت: دقایقی پیش برای اعلام سرقت لوازم داخل خودروام با پلیس 110 تماس گرفتم تحقیقات از متهم وارد مرحله فنی تری شد.

سرهنگ جهانی با اشاره به بررسی مدارک هویتی موجود در داخل ساک، ادامه داد: مدارک هویتی متعلق به مالباخته بوده و بدین ترتیب سارق لوازم داخل خودرو شناسایی شد.

وی در پایان ضمن اشاره به تلاش مستمر و حضور شبانه روزی گشت های انتظامی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری، گفت: ارتقای سطح ایمنی وسایل نقلیه، و استفاده از سیستم دزدگیر می تواند از وقوع جرایم مشابه پیشگیری کند.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارق لوازم خودرو نازی آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار