آیت‌الله حسینی‌بوشهری؛

ولایت‌فقیه ومردم دوعنصرمقابله باتوطئه‌های دشمنان هستند

آیت‌الله بوشهری گفت:نخستین عنصرجمهوری اسلامی ایران جایگاه ولایت‌فقیه ورهبرمعظم انقلاب است که به روشنگری جامعه می‌پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ،عضو مجلس خبرگان رهبری،با اشاره به نقش و جایگاه ولی‌فقیه در مقاطع خاص کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به خاطر اهمیت و جایگاهی که داشته، مایه امید برای ملت ایران و مایه خشم و نفرت برای دشمنان این کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: دشمنان ما در خارج از مرزهای کشور در حال برنامه‌ریزی و طراحی توطئه‌هایی علیه اسلام و انقلاب هستند و برخی از دشمنان نیز همان نقش را در داخل کشور اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی برای خدشه‌دار کردن چهره انقلاب در مقاطع مختلف دست به اقداماتی می‌زنند، گفت: برای مواجه‌شدن با این توطئه‌ها و فتنه‌ها، دو عنصر اساسی و مهم در کشور وجود دارد.

امام‌جمعه قم، ولایت‌فقیه و مردم را دو عنصر مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان و تصریح کرد: نخستین عنصر بی‌بدیل و کلیدی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب است که به روشنگری و آگاهی بخشی جامعه می‌پردازد.

وی ویژگی بصیرت افزایی رهبری را نقشی همیشگی از صدر انقلاب تا امروز دانست و گفت: ملت انقلابی ایران با آگاهی بخشی رهبر معظم انقلاب همیشه در مقاطع حساس به صحنه آمده‌اند و در مقابل همه این توطئه‌ها ایستادگی کرده‌اند و دشمن را در رسیدن به اهدافش، ناکام گذاشته‌اند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: عنصر دوم که مردم باشند نیز، متأثر از عنصر نخست هستند، ملت ایران مردمی آگاه و مسئولیت‌پذیر بوده و اگر این حضور آگاهانه مردم پس از روشنگری‌های رهبر انقلاب در صحنه نبود، معلوم نمی‌شد دشمنان با انقلاب و اسلام چه کرده بودند.

وی به حماسه عظیم 9 دی اشاره و تأکید کرد: در این مقطع حساس نیز شاهد بودیم که ملت بصیر و انقلابی ایران به صحنه آمدند و توطئه دشمن را خنثی کردند، الحمدالله مردم ما مسیر درست را پیداکرده و سره را از ناصره تشخیص می‌دهند و دوست و دشمن را خوب می‌شناسند و چنین مردمی در مقابل هر توطئه‌ای ایستادگی می‌کنند.

حسینی‌بوشهری عدم همراهی مردم در مقاطعی در قرون گذشته را یادآور شد و در پایان گفت: خوشبختانه از ابتدای انقلاب تاکنون هر جا که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب پیام داده‌اند، مردم در صحنه حضور پیداکرده‌اند و این حضور سبب عظمت و شوکت نظام اسلامی شده و این مسیر به سمت پروردگار عالم ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ح

دشمنان در حال برنامه‌ریزی و طراحی توطئه‌هایی علیه اسلام و انقلاب هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار