آل نعمه:هدف ما بقای نفت در لیگ است/بعید است با این شرایط مقابل پرسپولیس بازی کنیم

مدافع تیم نفت تهران گفت:تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم تیم نفت تهران را در لیگ برتر حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،احمد آل نمعه  درباره اینکه رضا گلمحمدی اعلام کرده است تا فردا مشکلات تیم نفت حل می شود، تصریح کرد: وثوق احمدی اعلام کرد تا 48 ساعت آینده خبرهای خوبی از تیم نفت می شنوید. در هر صورت منتظر می‌مانیم تا خبرهای خوب برسد.تمام هدف ما بقای نفت در لیگ است. بیشتر ترکیب استقلال و پرسپولیس را بازیکنان سابق نفت تهران تشکیل می دهند. اگر قرار باشد بازیکنان نفت قراردادشان را فسخ کنند دیگر تیمی باقی نمی ماند که بخواهیم برای آن‌ به میدان برویم. امیدوارم در روزهای آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.

او درمورد حضور بازیکنان نفت در سازمان لیگ و درخواست آنها برای فسخ قرارداد با این تیم گفت: برای مشخص شدن تکلیفلمان با نفت تهران به سازمان لیگ آمدیم. جلسه خوبی برگزار کردیم تمام بازیکنان نامه‌ای را امضاء کردند که اگر تا 22 دی‌ تکلیف تیم مشخص نشد به صورت یک طرفه قرارداد هایمان را فسخ کنیم و به تیم های دیگر برویم. با این شرایط بازی کردن سخت است و نمی‌توانیم بازی کنیم. نفت نه تنها سرمربی ندارد بلکه زمین تمرین هم نداریم تا در آن تمرین کنیم. در چنین وضعیتی باید به مصاف پرسپولیس برویم که این امر امکان پذیر نیست.

مدافع تیم نفت تهران درباره اینکه آیا می تواند قراردادش را با نفت فسخ کند، گفت: بند فسخ یک‌طرفه در قراردادم وجود ندارد اما یکی از بازیکنان نفت قراردادش را فسخ کرد و از این تیم جدا شد اما به دلیل اینکه سازمان لیگ امضای جهانیان را قبول ندارد میلاد فراهانی مجبور شد در تیم ما بماند.

آل نعمه درمورد نشستنش روی نیمکت سرمربیگری نفت تهران در بازی با فولاد بیان کرد: روز گذشته به عنوان بزرگ تر تیم مجبور شدم به عنوان سرمربی فعالیت کنم. البته پیش از بازی با پرسپولیس جایی برای تمرین کردن نداریم و بدون سرمربی هم نمی توانیم بازی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات آل نعمه پس از حضورشان در سازمان لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار