رونمایی از تمبر «پرتاب موفق موشک هوآسونگ-۱۵» در کره شمالی+ تصاویر

کره شمالی به تازگی از تمبر‌های یادبود آزمایش موفقیت‌آمیز موشک «هوآسونگ-۱۵» رونمایی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ از این پس بخشی از تمبرهای پستی در کره شمالی، با افتخار پیشرفت های موشکی این کشور را به نقاط مختلف جهان نشان می دهند.

کره شمالی به تازگی از تمبرهای  یادبود آزمایش موشکی «هوآسونگ - 15» رونمایی کرده است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بخش جدانشدنی تصویر روی این تمبرها است. تمبرها علاوه بر نمایش موشک های هوآسونگ-15، کیم جونگ اون و مقامات این کشور  را در حالی به تصویر کشیده است که موفقیت آمیز بودن این آزمایش را جشن گرفته اند.

رونمایی از تمبر «پرتاب موفق موشک هوآسونگ-۱۵» در کره شمالی+تصاویر

کره شمالی ماه گذشته موشک بالستیک بین قاره ای هوآسونگ-15 را با موفقیت آزمایش کرد. پیونگ یانگ پس از آزمایش این موشک اعلام کرد قادر است خاک آمریکا را هدف موشک های خود قرار دهد.

رونمایی از تمبر «پرتاب موفق موشک هوآسونگ-۱۵» در کره شمالی+تصاویر

پس از آزمایش موشک بالستیک هوآسونگ 15 در 28 نوامبر، برخی رسانه ها اعلام کردند پیونگ یانگ، یک دولت استراتژیک جدید و غیرقابل انکار است و نباید منتظر تغییر سیاست های آن بود.

کره شمالی در 3 سپتامبر سال 2017 قدرتمند ترین بمب هیدروژنی خود را آزمایش کرد. با آزمایش موشک بالستیک بین قاره ای هوآسونگ-15 در تاریخ 28 نوامبر، مسیر تحریم های بیشتر علیه کره شمالی هموار شد. با وجود تحریم های گسترده علیه پیونگ یانگ، مقامات این کشور اعلام کرده اند، به منظور مقابله با نفوذ آمریکا در منطقه و حفظ امنیت خود، به توسعه برنامه های هسته ای در سال 2018 نیز ادامه می دهند.

انتهای پیام/

 

تمبر یادبود پرتاب موفق موشک هوآسونگ-۱۵ کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۱۰ دی ۱۳۹۶
خوشبحال مردم کره شمالی که با قدرت جلوی رژیم خونخوار و آمریکا ایستاده اند .مرگ بر امریکا و السعود
آخرین اخبار