نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری؛

باید همیشه در صحنه بیدار و آگاه باشیم

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: بازخوانی عبرت‌ها و درس‌های فتنه ۸۸ ضامن هوشیاری و بیداری دائمی ملت نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای پیچیده جبهه ضدایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌الله امان نریمانی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت حماسه تاریخ‌ساز 9 دی‌ماه گفت: بازخوانی عبرت‌ها و درس‌های فتنه 88 ضامن هوشیاری و بیداری دائمی ملت نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای پیچیده جبهه ضدایران اسلامی است.

وی گفت: اعتراض به انتخابات حق کاندیدها است و اصل اول جریان ماجرای فتنه 88 نبود اما دشمنان که مترصد فرصت هستند که از هر حادثه‌ کوچکی به دنبال این بودند که یک راه نفوذ پیدا تا آرامش مردم را به هم بزنند و موجب تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.

نریمانی افزود: آغاز این فتنه دشمن هم این بود که در زمان انتخابات زمانی که سران فتنه به نتایج انتخابات اعتراض داشتند دستهای پیدا و پنهان دشمنان اسلام و قرآن شروع به وجود آوردن فتنه‌ای کردند که دود آن به چشم همه رفت و خیلی مشکل برای مردم ایجاد شد.

وی عنوان کرد: هدف اصلی دشمنان از ایجاد فتنه سال 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و ما باید همیشه در صحنه بیدار و آگاه باشیم.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: فتنه 88 نه نخستین فتنه و نه آخرین فتنه خواهد بود برای هر حادثه جدید دیگر ملت باید همیشه در صحنه حضور داشته باشد.

وی گفت: دشمن هیچگاه برای نابودی نظام اسلامی بیکار نخواهد نشست و به طور دائم در حال فتنه انگیزی است و قصد براندازی نظام را دارد و تلاش دارد از هر طریق ممکنی به این نظام ضربه وارد کند.

نریمانی بیان کرد: مقام معظم رهبری در آن زمان فرمودند در مقابل این فتنه که بسیار امر آن پیچیده شده بصیرت را به کار بگیرد و از انسانهای با بصیرت راه درست را بپرسید تا در دام فتنه قرار نگیرید و همیشه باید بصیر و آگاه بود و مطالعه داشت.

وی اظهار کرد: این واژه بصیرت تنها اختصاص به سال 88 نداشت و راه نجات هم همیشه این است که امت پشت سر امام خود حرکت کند و همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها فرمودند اگر کل جامعه، گروه و احزاب پشت سر رهبری نظام حرکت کنند و همه با هم وحدت داشته باشند هیچ آسیبی متوجه مملکت نخواهد شد.

انتهای پیام/ز

 

اگر کل جامعه  پشت سر رهبری نظام حرکت کنند  هیچ آسیبی متوجه مملکت نخواهدرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.