رئیس شبکه جهانی ولایت؛

شبکه ولایت هیچ وابستگی به دولت نداردوکاملاً دینی است

حجت‌الاسلام رفعتی گفت:مسئولیت این شبکه بابنده است،ان شالله بعداززبان انگلیسی بتوانیم به زبان اسپانیایی شبکه راه‌اندازی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام و المسلمین عباس رفعتی،سخنگوی حوزه علمیه ورئیس شبکه جهانی ولایت، پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به تأسیس شبکه جهانی ولایت اظهار داشت: این شبکه به سه زبان فارسی، عربی و هوسا برنامه دارد، برنامه‌های آن دینی بوده و در سراسر جهان این شبکه بیننده دارد و برای همه فارسی‌زبانان، عرب‌زبانان و هوسا زبانان قابل دریافت است.

وی افزود: این شبکه با حمایت‌های مالی آیت‌الله مکارم شیرازی تأسیس‌شده است بنا داریم شبکه به زبان انگلیسی هم راه‌اندازی کنیم چراکه زبان اول جهان زبان انگلیسی است و بیش از یک میلیارد و 300 میلیون نفر به این زبان سخن می‌گویند.

رئیس شبکه جهانی ولایت با اشاره به شبکه‌های دینی اهل تسنن و وهابیت گفت: در دنیا اسلام‌ستیزی و شیعه هراسی بیشتر در رابطه با کسانی است که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و تا سه ماه دیگر این شبکه روی آنتن می‌رود.

رفعتی با تأکید بر اینکه شبکه ولایت هیچ وابستگی به دولت ندارد و برنامه‌ها بدون داشتن موسیقی و آهنگ بوده و کاملاً دینی است، تصریح کرد: قبلاً ریاست این شبکه به عهده آیت‌الله قزوینی بود و مسئولیت این شبکه امروز به بنده محول شده است، ان شالله بعد از زبان انگلیسی بتوانیم به زبان اسپانیایی شبکه راه‌اندازی کنیم.

وی بیان کرد: شیعه در حال حاضر شبکه‌های چینی ندارد، اگر خداوند توفیق دهد بتوانیم به زبان‌های مختلف از این پتانسیل و توان و ظرفیتی که حوزه‌های علمیه دارد را بهره‌برداری کنیم بسیار مفید فایده خواهد شد.

رئیس شبکه جهانی ولایت با اشاره به 5 گروه علمی این شبکه گفت: قرآن، تاریخ، مهدویت، ادیان و پاسخ به شبهات مهدویت گروه‌های علمی این شبکه هستند و بنا داریم این گروه‌ها را به ده‌زبان برسانیم برای نمونه مشکلات زنان و خانواده مسائلی است که باید بر آن تمرکز کرده و بر روی آن کار شود.

رفعتی با اشاره به کوتاهی و قصور صداوسیما در رابطه با مسائل خانواده خاطرنشان کرد: بنا داریم گروه‌های علمی اخلاقی و تربیتی را در شبکه جهانی ولایت داشته باشیم و تنها به پاسخ‌گویی به شبهات اکتفا نکنیم.

انتهای پیام/ح

بخش انگلیسی شبکه جهانی ولایت راه‌اندازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار