برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم درگیلان

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت :ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ١٨ آذرماه آغاز شده و تا ٣٠ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

 وی افزود : آزمون سراسری  قرآن کریم با همکاری و مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش‌وپرورش استان گیلان برگزار می‌شود.

 مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت :تاکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ١١ دوره و اداره کل اوقاف و امور خیریه ٥ دوره این آزمون را باهدف افزایش توانمندی‌ها و رسیدن به یک آمار مشخص از وضعیت و تعداد حافظان قرآن کریم در استان برگزار کرده است.

 مصفا افزود:هدف از برگزاری مشترک مسابقات، پرهیز از کار موازی است که امسال این مشارکت برای برگزاری آزمون سراسری حفظ انجام شده است .

 وی گفت: ثبت‌نام این مسابقات اینترنتی است  و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranedu.ir  برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت :هزینه ثبت‌نام برای هر رشته مبلغ ٥٠٠٠ تومان است و در این آزمون ٤ موضوع از  ٢٦ رشته در زمینهٔ حفظ و مفاهیم قرآن کریم است و  داوطلبان می‌توانند از هر موضوع ١ رشته را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

 مصفا با بیان اینکه هر شخص می‌تواند در صورت تمایل تا ٤ رشته را انتخاب کند و در این آزمون شرکت کند تصریح کرد : آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در روز پنجشنبه ١٠ اسفندماه امسال در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و نتیجه این آزمون تا  ٢٤ ساعت بعد، اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند نتیجه آزمون را در سایت www.quranedu.ir ملاحظه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

فراخوان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم درگیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.