هدف فتنه ۸۸ حذف ولایت فقیه بود

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: هدف اصلی دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی حذف ولایت فقیه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی   در استان کردستان گفت: بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره شاهد فتنه ها و دسیسه های مختلف و گوناگون دشمنان بوده ایم.

وی افزود:این توطئه ها یا در قالب جنگ نظامی یا جنگ نرم بوده و امروز نیز به عینه شاهدیم که دشمنان روش مقابله با جمهوری اسلامی و این نظام الهی را تغییر داده اند و با روش های پیچیده تری به دنبال ضربه رساندن هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان  با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن ایمان ملت ایران به ویژه قشر نوجوان و جوان است، بیان کرد: دشمنان به خوبی می دانند که بهترین و اصلی ترین سرمایه این مملکت همین جوانان و نوجوانان هستند، لذا با ترفندها و ناتوهای فرهنگی به دنبال ایجاد شکاف بین نسل های انقلاب هستند.

مدیر حوزه علمیه کردستان در ادامه با اشاره به رویدادهای دی ماه سال 88، تاکید کرد: بعد از فتنه های دشمنان در تیرماه سال 78، ده سال بعد دوباره آتش فتنه در ایران به دست ایادی خارجی و داخلی دشمن در ایران شعله ور شد که هدف اصلی آن حذف ولایت فقیه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: در دی سال 88 مهمترین هدف دشمن تخریب ولایت و اسلام بود و در لوای اعتراضات به ظاهر مردمی و مدنی به دنبال رسیدن به این نیت شوم و غیرانسانی خود بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در آن سال بسیاری از رسانه های بیگانه به صورت هماهنگ در پشت سر فتنه گران قرار گرفته بودند و عملا به رسانه و تربیون آنها تبدیل شده بودند تا جایی که اخبار آن روزهای این رسانه های معاند تنها فتنه و درگیری های نیابتی آنان در ایران بود.

وی در ادامه به نقش حساس روحانیت در آن زمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با هدایت و روشنگری طیف روحانی و به ویژه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله امام خامنه ای آتش فتنه در کشور رو به خاموشی رفت و بار دیگر دشمن در نیت خود ناکام ماند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: جوانان این مرز و بوم نیز که از بصیرت سیاسی والایی برخوردار بودند به خوبی دانستند که عاقبت فتنه در ایران چیزی جز تسلط بیگانگان و دشمنان بدخواه این ملت و نظام نیست،  لذا این قشر همراه و همگام با ملت ایران حماسه 9 دی را آفریدند.

مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخ سیاسی این نظام است، گفت: حماسه 9 دی ملت ایران اوج بصیرت و ولایتمداری بوداین روز برای بسیاری از دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی پیام خاصی داشت و آن پیام چیزی نبود جز اینکه این نظام با وجود ارزش های والای آن برای همیشه بیمه خواهد بود و توطئه های دشمنان هیچ تاثیری در اراده ملت نخواهد داشت.

انتهای پیام/م

حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخی سیاسی این نظام است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.