پایان طرح خادم در قائم شهر

مرحله پایانی طرح خادم در قائم شهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وحید نصیری رئیس جمعیت هلال احمر قائم شهر از اجرای مرحله پایانی طرح خادم در مناطق اسکندکلا، طالقانی و مهتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح که با هدف آشنائی خانواده‌ها با مخاطرات، حدود یک سال پیش با مراجعه داوطلبان خادم به درب منازل خانوار‌ها آغاز شده بود، در دی ماه سال جاری رو به اتمام است.

وی افزود: مرحله پایانی این طرح با موضوع اجرای مانور زلزله توسط اعضای خانواده در منزل و ترغیب و تشویق خانواده‌ها به گذراندن دوره‌های رایگان امداد و کمک‌ های اولیه با مراجعه حضوری آنان به جمعیت هلال احمر قائم شهر همراه خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قائم شهر گفت: در اولین مرحله از اجرای این طرح فرمهایی، حاوی سئوالات مشخص توسط خانوار‌ها تکمیل شده بود که اینک بعد از گذر یک سال از آموزش موضوعات مختلف در خصوص آشنایی با مخاطرات، زلزله و آمادگی آنان در برابر زلزله، مجدد تمامی سوالات فرم ارزیابی از خانوار‌ها پرسش و ارزیابی نهایی صورت خواهد گرفت.

نصیری افزود: امیدواریم آموزش‌ های ارائه شده توسط داوطلبان خادم به خانواده ها، موجب ارتقای سطح آگاهی امدادی آنان در مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی باشد.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح خادم در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.