داستان درگیری هواداران پرسپولیس و تراکتور از زبان لیدر ها

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز روز گذشته اتفاقات حاشیه ای زیادی به همراه داشت و درگیری های هواداران منجر به بازداشت چند تن از لیدر ها شد.

داستان درگیری هواداران پرسپولیس و تراکتور از زبان لیدر هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بازی پرسپولیس و تراکتورسازی روز گذشته در حالی با برد سرخپوشان پایتخت به پایان رسید که شاهد مسائل حاشیه ای و درگیری میان هواداران دو تیم در این بازی بودیم.

سکوهای ورزشگاه آزادی روز گذشته ملتهب بود و هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی با هم درگیر و برخی از آنها هم دچار آسیب دیدگی شدند.همچنین درگیری ها آن قدر زیاد بود که چند لیدر از دو تیم هم دستگیر شدند.

به هر حال رئیس کانون هواداران دو تیم هر یک نظراتی درباره درگیری بازی روز گذشته داشتند که از نظر خواهیم گذراند.

هواداران پرسپولیس درگیری را آغاز کردند 

اسماعیل قلیچ خانی رئیس کانون هواداران تراکتورسازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: قصد میانجی گری در درگیری ایجاد شده بازی روز گذشته داشتم اما بازداشت شدم. ما تا ساعت 2 نیمه شب درگیر این ماجرا بودیم و با وساطت مسئولان خیلی زود آزاد شدیم.

او ادامه داد: لیدرهای دو تیم مشکلی با یکدیگر نداشتند اما برخی اتفاقات باعث درگیری بین هواداران شد.

قلیچ خانی بیان کرد: نقطه آغاز درگیری ها اواسط نیمه دوم بود که هواداران پرسپولیس با هماهنگی شروع به فحاشی و توهین به هواداران ما کردند. مشخص بود که فحاشی ها سامان یافته بود و 60 هزار نفر یک صدا فحاشی می کردند.

رئیس کانون هواداران تراکتورسازی درباره توهین به مرحوم هادی نوروزی تصریح کرد:  توهین به هادی نوروزی را قبول نداریم و بیشتر هواداران ما به بازیکن فقید پرسپولیس توهین نکردند. برخی از هواداران ما معتقد بودند زمانی که به اسطورi های ما توهین می کنند ما هم باید به اسطورi های آنها ناسزا بگوییم. البته ما این اظهارات برخی از هواداران را قبول نداریم و نباید به بازیکنی که زنده نیست، توهین شود.

قلیچ خانی درباره مصدومیت 40 نفر از هواداران پرسپولیس و استقلال بیان کرد: درگیری ها بین هواداران در بیرون ورزشگاه رخ داد و برخی از آنها هم دچار آسیب دیدگی شدند که به صورت سرپایی درمان شدند.

او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان باشگاه پیگیر این موضوع هستند تا دیگر شاهد بروز این اتفاقات نباشیم.

سرپرست و مدیر اجرایی تراکتورسازی مقصر حواشی بازی روز گذشته هستند 

عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من جزء بازداشت شدگان نبودم اما برای ارائه توضیحات به محل بازداشت رفتم و همچنین پیگیر کارهای لیدرهای تراکتورسازی هم بودم تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

او بیان کرد: رقابت کاذب میان هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی ایجاد شده است که مدیران تراکتورسازی نتواستند این موضوع را مدیریت کنند. شعارهایی که در طول بازی روز گذشته داده شد کری خوانی میان هواداران دو تیم بود و  کاملا فوتبالی بود.

اسماعیل بیگی تصریح کرد: متاسفانه برخی ها از درگیری های کاملا فوتبالی دنبال اهداف دیگری هستند و موضوعات غیر فوتبالی را دستاویز خود قرار می دهند این اتفاقات در بین طرفداران تیم ها همیشه وجود داشته است.

رئیس کانون هواداران پرسپولیس بیان کرد: تفکر اشتباه میان مسئولان تراکتورسازی وجود دارد و آنها حساسیت کاذب ایجاد کردند. به نظرم مسئولان این تیم تبریزی باید دیدگاه خود را عوض کنند.

اسماعیل بیگی اظهار کرد: هواداران تراکتورسازی در دقیقه 24 به هادی نوروزی کاپیتان فقید ما توهین کردند و آغاز درگیری هم در زمان فحاشی به نوروزی بود. مسئولان تراکتورسازی برای فرار از باخت مسائل حاشیه ای را مطرح کردند. آنها یادشان رفته است که هواداران پرسپولیس در زمان بازی یحیی گل محمدی و عالیشاه را تشویق کردند و ما در زمان ورود مدیر عامل و مدیر اجرایی باشگاه تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی به استقبال آنها رفتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار