مراسم حماسه ۹ دی دریزد:

فتنه‌های جدیدی در راه است

رییس دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور با بیان این که در آینده فتنه‌هایی در راه است گفت: باید با لطف خدا و اراده ملت و پیروی از ولایت هوشیار باشیم تا این فتنه نیز ناکام بماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین زمانی معاون بین الملل و رئیس دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور بااشاره به حماسه ۹دی گفت: آنچه در ۹ دی رخ داد حضور ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه بود و دشمنان به خیال خام خود به دنبال آن بودند که نظام ولایی و ارزش ما را طی دو هفته ساقط کنند، ولی به حول و قوه الهی با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور افزود: تخلف از امر ولایت و نقض سخنان رهبر معظم رهبری حرام شرعی است و آنچه بیش از همه مهم است حفظ وحدت زیر سایه ولایت است.

خطیب مراسم ۹ دی یزد تصریح کرد همانگونه که امام خمینی فرموده اند باید پشتیبان ولایت باشیم تا آسیبی به مملکتمان نرسد.

دکتر زمانی با اشاره به اثرات و برکات ارزشمند انقلاب اسلامی افزود ما از همان روز‌های اول انقلاب شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی سردادیم روی پای خودمان ایستادیم و به دهن غرب و شرق زدیم و امروز جهان از شجاعت ملت ایران در شگفتی و حیرت است.

زمانی افزود: در نهم دی ماه ملت ولایتمدار و بصیر ایران ثابت کرد که این انقلاب و نظام مربوط به تمام مردم ایران است.

معاون بین الملل و رئیس دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور وظایف ملت ایران را وحدت ملی تحت رهبری ولایت فقیه برشمرد وگفت: تمامی ملت مسلمان ایران باید متحدباشند و اینکه اختلاف نظر در مردم وجود دارد طبیعی است، ولی وحدت ملی باید حفظ شود و وظیفه همه ملت است که از ولایت فقیه اطاعت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی خاطرنشان کرد: فتنه‌هایی در راه است و تاکنون هم فتنه‌های زیادی رخ داده که با پیروری از ولایت در برابر آن ایستادیم و ما باید هوشیار و گوش به فرمان رهبری باشیم.

زمانی همچنین به دستاورد‌های انقلاب اشاره کرد و افزود:درداخل کشور ما دستاوردهایی، چون استقلال ملت ایران، حاکمیت دین، مردم سالاری، عدالت، تولید علم و انتخاب رهبران وپیشوایان صالح را داشتیم که هرکدام نیز دستاورد‌های خودش را دارد.

وی گفت:ما هزاران شهید پای انقلاب دادیم تا این انقلاب به اینجا برسد و وظیفه ما این است که همواره راه شهدا را ادامه دهیم و برای ثبات این انقلاب تا آخرین لحظه دفاع کنیم.


مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت امروز در پایگاه انقلاب یزد مسجد روضه محمدیه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد. در پایان این مراسم شرکت کنندگان با قرائت قطع نامه‌ای ضمن تاکید بر تبعیت از رهبر معظم انقلاب بر هوشیاری بیش از پیش مسئولان در برابر فتنه‌های جدید و تلاش مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کردند.
در ادامه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد مردم با شعار‌های مختلف انقلابی بر تداوم راه امام راحل، شهیدان و تحقق اوامر مقام معظم رهبری تاکید کردند.

انتهای پیام/ ا

حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.