توسعه همه جانبه استان اردبیل نیازمند مشارکت نخبگان است

استاندار اردبیل گفت:توسعه همه جانبه استان اردبیل نیازمند مشارکت نخبگان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست صمیمی با مخترعین، مبتکرین و نخبگان علمی بسیجی در استانداری اردبیل گفت:برای توسعه همه جانبه اردبیل بهترین گروه‌های مشاوره در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و علمی نخبگان و کار آفرینان جامعه هستند.

وی از برگزاری جلسات متعدد با گروه‌های مختلف در زمینه‌های مختلف و از نقد سازنده در راستای توسعه استان استقبال می‌کنیم.
بهنام جو تصریح کرد:خلاقیت، مدیریت و شجاعت در هر اقدامی جامعه را به سمت توسعه سوق می‌دهد و نیازمندی‌های جامعه باعث شده که جوانان و مبتکران ما نیازسنجی کرده و مطابق با مشکلات اختراع داشته باشند.

استاندار اردبیل افزود:پارک علم و فناوری از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند، در محور‌های صنعت، کشاورزی و مسایل اجتماعی بایستی جلسات متعدد برگزار و نیاز‌ها و موانع شناسایی و مرتفع شود.

بهنام جو گفت:برای ارتباط بیشتر بایستی از بین جمع نخبگان و مبتکران یک نفر به عنوان رابط جهت پیگیری جلسات و مصوبات تعیین شود و دولت قطعا از کار آفرینانی که برای حل مشکلات جامعه قدم برمی دارند، حمایت می‌کند.

وی افزود:دولت برای روستا‌های مرزی تسهیلات با بهره ۴ درصد و سایر روستا‌ها و شهر‌های کمتر از ۱۰ هزار نفر جمعیت با بهره بانکی ۶ درصد در نظر گرفته، قطعا برای این جمع خبر خوشایندی است.

معمولا افرادی که مخترع و مبتکر هستند در زمینه بازاریابی نمی‌توانند رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشند برای این منظور راه اندازی نمایشگاه دایمی تولیدات استان پیشنهاد مناسبی برای حل مشکل است.

بهنام جو بیان کرد:همه دستگاه‌های مرتبط در جهت توسعه همه جانبه استان همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.
در این جلسه فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان و عده‌ای از مخترعین و نخبگان بسیجی مشکلات و پیشنهاد‌های خود را ارایه کردند.

انتهای پیام/ح/پ

توسعه همه جانبه استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.