نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی شهدا در ترویج فرهنگ عاشورایی

نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی بر اخلاق جوانان و ترویج فرهنگ عاشورایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حجت الاسلام تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور دیشب در بیستمین یادواره شهدای روستای خورشیدکلای گلوگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگان است.

وی افزود: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع)، درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت را به ما آموختند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، گفت: در حماسه هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های فراموش نشدنی خلق شده که باید در زنده نگاه داشتن آن بکوشیم و نسل جوان را برای درک پیام دفاع مقدس آماده کنیم.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی گران سنگ در ذهن ملت ایران بماند، افزود: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی بر اخلاق جوانان و ترویج فرهنگ عاشورایی دارد.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود: ملت ایران در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با اتحاد و بصیرت عاشورایی؛ توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/آ

ترویج فرهنگ عاشورایی با نشر ارزش‌های معنوی شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.