گل محمدی: برد حق پرسپولیس بود/ فحاشی از سمت هواداران تراکتورسازی نبود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و پیروزی حق این تیم بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یحیی گل محمدی درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در10 دقیقه اول، کار را برای حریف خود سخت کردیم اما 2 تعویض اجباری کار ما را سخت کرد و مصدومیت عالیشاه و اسماعیل فرد دست ما را برابر پرسپولیس بست. 

او ادامه داد: به هر حال پرسپولیس بازی خود را به تیم ما تحمیل کرد و از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد . البته  در نیمه اول موقعیت های زیادی دو تیم ایجاد نکردند و فقط پرسپولیس از روی ارسال کرنر توانست گلزنی کند. 

زورمان به پرسپولیس نرسید 

گل محمدی بیان کرد: از هواداران تیم که از راه دور برای تشویق تیم ما آمدند تشکر می کنم و ما شرمنده آنها شدیم. این برد حق پرسپولیس بود چرا که این تیم بهترین تیم ایران است و بازی کردن مقابل پرسپولیس با حضور هواداران بی شمارش سخت است. به هر حال زورمان به پرسپولیس نرسید و این تیم بازی بهتری نسبت به تیم ما انجام داد. 

هواداران پرسپولیس بی احترامی کردند 

سرمربی تراکتورسازی درباره فحاشی هواداران تراکتورسازی در بازی امروز تصریح کرد: من شنیدم که هواداران پرسپولیس بی احترامی کردند. هواداران ما به رعایت ادب معروف هستند و این موضوع هم در نظر بگیریم که هواداران ما مهمان بودند و باید حق مهمان ادا می شد. به نظرم فحاشی از طرف  هواداران پرسپولیس بود. 

گل‌محمدی درباره اینکه چرا تیمش برنامه گلزنی نداشت گفت: ما بد موقعی گل خوردیم. حریف هم موقعیت گل زیادی نداشت. ما در دقیقه بدی بود که گل اول را خوردیم. بازی پایاپایی بود و اگر بازی با نتیجه مساوی در  نیمه اول تمام می‌شد کار در نیمه دوم راحت‌تر می‌شد. آن گل کار ما را سخت کرد. حریف خوب دفاع کرد و ما نتوانستیم خود را به حریف تحمیل کنیم. اگر این اتفاق می‌افتاد موقعیت هم ایجاد می‌کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش خودجوش به بازی مستقیم روی آوردند گفت: خیلی از این مسائل در جریان بازی رخ می‌دهد. برای تحت فشار گذاشتن حریف مجبور شدیم این کار را بکنیم. درصدد تقویت خط حمله هستیم و باید بازیکن بگیریم. اگر این اتفاق بیفتد، موقعیت‌ها را بهتر استفاده می‌کنیم.

عالیشاه از روی عمد مصدوم نشد 

سرمربی تراکتورسازی در پایان درباره اینکه وضعیت عالیشاه و اینکه می گویند او از عمد مصدوم شده، خاطر نشان کرد: در این 27-28 سالی که در فوتبال هستم ندیدم کسی تمارض کند برای اینکه جلوی تیم قبلی‌اش بازی نکند. مصدومیت او جدی بود و نمی‌توانست راه برود. اما درباره بازی با استقلال هم باید بگویم که یک هفته فرصت داریم. باید فیلم بازی حریف را ببینیم و بازی خود را هم آنالیز کنیم. باید تمرینات خوبی طراحی کنیم و فرصت خوبی تا آن بازی داریم تا بتوانیم ریکاوری کنیم و خود را آماده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تبریز من
۰۰:۰۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
گل محمدی برف تبریز با این بازی نمیبینه نون ازما باخت از شما یا اونور یا این ور مردم همه چیرو دیگه میدونن اقا یحیی مجتبی حسینی بهترین جایگزین برای یحیی
آخرین اخبار