درخواست تسهیلات ۹۵۰ میلیاردی کشاورزان قائم‌شهری در سامانه بهین یاب

۱۲۰ کشاورز قائم شهری امسال در سامانه بهین یاب درخواست تسهیلات ۹۵۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریالی تولید دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،مجید جعفری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر گفت: ۱۲۰ نفر امسال در سامانه بهین یاب درخواست تسهیلات ۹۵۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال به‌منظور رونق تولید و اشتغالزایی در بخش کشاورزی دادند.

وی افزود: ۶۳ طرح به مبلغ ۹۷ میلیارد و ۴۸۰ ریال ثابت و ۱۸۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به بانک‌های عامل برای اخذ تسهیلات معرفی شدند.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر گفت: اعتبار تخصیصی اولیه ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون به‌منظور افزایش ضریب نفوذپذیری مکانیزاسیون برای این شهرستان بوده است.

جعفری افزود: ۱۵۵ نفر متقاضی خرید ادوات کشاورزی نیز به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

وی گفت: برای حمایت از صادرکنندگان ۳ طرح به مبلغ ۶ میلیارد ریال سرمایه درگردش، برای ۲۸ طرح از صندوق توسعه ملی به مبلغ ۱۲۸ میلیارد ریال و همچنین ۵۲ نفر کلزاکار برای ۸۸ هکتار به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به بانک معرفی شدند.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر گفت: ۵ هزار و ۹۳۴ نفر از باغداران خسارت دیده ناشی از سرما و یخبندان سال گذشته در سطح ۵ هزار ۱۶۸ هکتار برای دریافت تسهیلات معرفی به بانک عامل شدند.

جعفری افزود:اجرای ۸۱ طرح زیربنایی ازمحل اعتبارات تملک استانی، متوازن استانی، ملی و حوادثی برای انجام طرح‌های لاینینگ کانال انتقال آب، تجهیز و نوسازی زمین‌های کشاورزی، دیوار حائل، تجهیز چاه آب کشاورزی، انتقال آب با لوله و لایروبی زهکش‌های کشاورزی با مجموع اعتبار ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۷۲ روستای این شهرستان در سال ۱۳۹۶ انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ

توسعه کشاورزی در قائم شهر با پرداخت تسهیلات بسته رونق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار