مرگ خاموش دو نفر در غرق آباد ساوه

دو نفر به علت گاز گرفتگی درغرق آباد ساوه جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مرگ ۲ مرد جوان با گاز منو اکسید کربن خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: ساعات حدود ۲۱ دیشب در یک منزل ویلایی در باغات یکی از روستا‌های اطراف شهر غرق آباد ساوه ۲ مرد به علت تنفس گاز منواکسید کربن فوت کردند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های انجام شده علت این سانحه استفاده از بخاری گازی و عدم نصب لوله بخاری اعلام شد.

آزاد مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   ضمن تایید این حادثه گفت:  در این حادثه دو مرد حدودا ۳۰ و ۴۰ ساله به علت تنفس گاز منواکسید کربن فوت کردند.

آزاد افزود: باحضور نیرو‌های امدادی و پلیس در محل، اجساد این ۲ نفر به پزشکی قانونی منتقل شد.

پنج شنبه هفته گذشته هم پسر جوان ۱۷ ساله به علت گازگرفتگی در شهر نیمور شهرستان محلات جان خود را از دست داد.

رضایی مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی   تعداد فوتی‌های ناشی از گاز مونوکسید کربن در ۱۲ ماه سال ۹۵ را ۱۶ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد در مقایسه به سال قبل از آن که شش نفر بود حدود ۱۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رضایی  با اشاره به فصل سرد سال از شهروندان خواست ضمن رعایت اصول ایمنی هنگام استفاده از وسایل گرمایشی لوله‌های هواکش را چک کنند تا از مسدود نبودن آن مطمئن شوند.

وی  سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ را از علایم گاز گرفتگی عنوان کرد و اضافه کرد: شهروندان این علائم را جدی بگیرند و در صورت مواجه ابتدا ایمنی را رعایت کرده و سریعا پنجره‌ها را باز کنندتا دچار گاز گرفتگی نشوند.

انتهای پیام / ج


مرگ دو نفر در غرق آباد ساوه به علت گاز گرفتگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
بهترین دیدنی حمام قدیمی خزینه که ویران شد