امید برای حضور کمان داران خوزستانی در اردوی تیم ملی

سرپرست هیات تیراندازی با کمان خوزستان گفت: امیدواریم در بین نفراتی که برای اردوی تیم ملی انتخاب می‌شوند، تعدادی از کمانداران استان نیز انتخاب شوند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رضا رضایی، سرپرست هیات تیراندازی با کمان خوزستان بیان کرد: پس از سال‌ها که هیات تیراندازی با کمان استان در شرایط بدی قرار داشت، با هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، نقطه عطفی در این رشته ورزشی به وجود آمد و ان‌شاءالله در حال رقم زدن شرایط بهتری برای این رشته هستیم.

وی گفت: سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان و همچنین مربیان و مدیران تیم ملی نیز از نزدیک شاهد این رقابت‌ها هستند و امیدواریم در بین نفراتی که از این مسابقات برای اردوی تیم ملی انتخاب می‌شوند، تعدادی از کمانداران استان نیز انتخاب شوند تا ان‌شاءالله در رقابت‌های کاپ آسیا شاهد حضور آن ها باشیم.

سرپرست هیات تیراندازی با کمان خوزستان افزود: برای اولین بار است که در استان خوزستان، چنین مسابقاتی در این سطح برگزار می‌شود و این نویدی برای تیراندازی با کمان خوزستان است. ان‌شاءالله در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم و همچنین هیات‌های شهرستانی و هیات اهواز تشکیل شوند. در ادامه نیز برای برگزاری مسابقات استانی و فعال کردن تیم‌ها تلاش بیشتری صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: کمتر از 20 روز دیگر نیز میزبان اردوی تیم ملی در استان خوزستان خواهیم بود و از این جهت خوب است که تعدادی از کمانداران خوزستان نیز می‌توانند در این اردو شرکت کنند و از تجربیات سایر ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی استفاده کنند.

انتهای پیام/م

وضعیت خوزستان در تیراندازی باکمان بهتر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.