نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

باید به لحاظ فرهنگی، عمرانی و اعتباری، به کرمانشاه توجه ویژه ای شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولتمردان باید به لحاظ فرهنگی، عمرانی و اعتباری، به کرمانشاه توجه ویژه ای داشته باشند.

باید به لحاظ فرهنگی، عمرانی و اعتباری، به کرمانشاه توجه ویژه ای شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، شامگاه پنج شنبه در دیدار وزیر ارشاد با خانواده شهیدان رحمانی، گفت: پیش از انقلاب استان کرمانشاه، استان پنجم بود اما با توجه به تبعات منفی جنگ و تحریم های ظالمانه اکنون دارای بالاترین رقم بیکاری در کشور است.

وی افزود: مردم این استان برای دفاع این آب و خاک، داوطلبانه در جبهه ها حضور پیدا کرده و با تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و بیش ۲۳ هزار جانباز، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: پس ازجنگ نیز با توجه به بحث بازسازی و به دنبال آن تحریم ها و در حال حاضر به واسطه زلزله، کرمانشاه از دیگر استان ها جا ماند.

وی تاکید کرد: دولتمردان باید توجه ویژ ای به کرمانشاه داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت، با بیان اینکه خانواده شهدا توقعی از نظام ندارند، تاکید کرد: باید به لحاظ فر هنگی، عمرانی و اعتباری، به کرمانشاه توجه ویژه ای شود.

وی اعلام کرد: میانگین سپرده استان کرمانشاه از کل کشور کمتر است و رتبه اول بیکاری در کشور را دارد.

صفری، با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه و سایر مشکلات آن، گفت: کم توجهی به آسیب ها و مشکلاتی اجتماعی در این استان می تواند آن را به مسئله امنیتی تبدیل کند که قطعا جمع کردن آن مشکل است.

وی تصریح کرد: بسیاری از کارها نیاز به زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی دارد و توقع داریم که این مسایل به خوبی در استان پیگیری شود.

نماینده مردم کرمانشاه، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را به صورت ویژه دیده و اعتبار لازم برای بحث کتابخانه ها و طرح های نیمه کاره را به این استان اختصاص دهد.

انتهای پیام/ز

میانگین سپرده استان کرمانشاه از کل کشور کمتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار