رونمایی از ۴ جایزه علمی خیران نخبه پرور فارس

۴ جایزه علمی خیران نخبه پرور استان فارس با حضور مسئولان استان و خیران رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حبیب شریف مدیر عامل مجمع خیران نخبه پرور فارس گفت: نخستین جایزه علمی جایزه دوره پسادکتری امید ویژه فارغ التحصیلان علوم پزشکی ،با همکاری مجمع خیران تامین سلامت فارس به ۱۵ فارغ التحصیل نخبه استان به شرط تحقیق در یکی از موضوعات مورد نیاز سلامت کشور اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه دومین جایزه رونمایی شده بورسیه دانش آموزان و دانشجویان نخبه امید است، افزود: دانش آموزان و دانشجویان نخبه استان پس از شناسایی از این بورسیه بهره مند می‌شوند.

شریف ادامه داد: سومین جایزه هم جایزه علمی شرکت رامک برای حمایت از نخبگان و صاحبان ایده در حوزه صنایع غذایی است.

وی با اشاره به اینکه جایزه کارآفرینی غلامرضا ذوالانواری چهارمین جایزه علمی جدید خیران نخبه پرور فارس است، اظهار کرد: این جایزه به دانشجویان و نخبگان کارآفرین فرش و صنایع دستی اختصاص می‌یابد.

رییس بنیاد نخبگان فارس با بیان اینکه داوطلبان بهره مندی از این جوایز می‌توانند به سامانه اینترنتی مجمع خیران نخبه پرور فارس مراجعه کنند افزود: در این سامانه پس از دریافت مدارک لازم گروهی از اعضای هیات علمی بنیاد نخبگان و با حضور نماینده خیران داوری صورت می‌گیرد و واجدین دریافت این جوایز تعیین می‌شوند.

شریف همچنین گزارشی از فعالیت مجمع خیران نخبه پرور ارائه کرد و گفت: مجمع خیران نخبه پرور ۹ ماه پیش به عنوان اولین سازمان مردم نهاد کشور در حمایت از نخبگان در شیراز آغاز به کار کرد و جایزه علمی دکتر فیروزآبادی به عنوان نخستین جایزه رونمایی شد و تاکنون ۷۵ دانش آموز با استعداد برتر هم شناسایی و با کمک خیران نخبه پرور بورسیه شده اند.
انتهای پیام/ر

اعطاء جایزه علمی خیران نخبه پرور به ۱۵ فارغ التحصیل نخبه فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.