محمدنبی حبیبی:

وظیفه تمام دستگاه‌ها است که رسیدگی به امور مردم را در اولویت قرار دهند/ ریشه فتنه ۸۸ خارج از کشور بود

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: وظیفه تمام دستگاه‌ها است که رسیدگی به امور مردم را در اولویت قرار دهند و غفلت در آن نابخشودنی است.

وظیفه تمام دستگاه‌ها است که رسیدگی به امور مردم را در اولویت قرار دهندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹دی که شامگاه پنجشنبه در مسجد لولاگر تهران برگزار شد، اظهار کرد: معیشت مردم چیزی نیست که کسی حق داشته باشد با این مقوله مهم به صورت آزمون و خطا عمل کند.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: مردم در طول ۴۰سال انقلاب وظیفه ای که در پشتیبانی از نظام ،اسلام، امام و رهبری احساس می‌کردند را انجام دادند.

 وی گفت: چند هفته قبل از رحلت پیامبر، ایشان مامور شدند به صورت رسمی تکلیف بعد از خود را از نظر حکومت معلوم کنند و زمانی که حق حضرت علی (ع) غصب شد، مردمی که وظیفه مند بودند از این حکم الهی دفاع کنند به میدان نیامدند.

حبیبی ادامه داد: مردم ما از مردم صدر اسلام امتحانات بهتری را دادند و بنابراین دولت‌ها موظفند به خواست طبیعی مردم توجه خاص داشته باشند و اگر کوتاهی کنند مورد قبول مردم نیست.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه پس از حادثه هولناک ۷تیر ملاقاتی با حضرت امام خمینی(ره) داشتیم؛ تصریح کرد: امام در این جلسه با روحیه قوی فرمودند من نگران انقلاب نیستم، ولی به شما مسولان سفارش می‌کنم در هر پستی که هستید از مردم پشتیبانی کنید.

 وی با اشاره به اینکه حضرت امام فرمودند تا زمانی که مردم در صحنه هستند انقلاب بیمه است،گفت: ایشان تاکید داشتند که این مردم در مقابل رژیم شاه ایستادند و شما را از زندان‌ها بیرون آوردند، بنابراین موظف هستید که این مردم را با رسیدگی دائم به امورشان در صحنه نگه دارید.

 حبیبی تاکید کرد: وظیفه تمام دستگاه‌ها این است که رسیدگی به امور مردم را در اولویت درجه یک قرار دهند و اگر کسی در این رابطه غفلت کند ،مرتکب گناه نابخشودنی شده است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سالگرد یوم الله ۹ دی اظهار کرد: در این ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، دشمنان ما و در راس آنها آمریکا از هیچ توطئه‌ای علیه ما کوتاهی نکردند و از ابتدا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با جهان اسلام است و هر کاری که توانسته تا کنون انجام داده است، افزود: یک عده خوش خیال و بعضا وابسته ،فکر می‌کنند بین ایران و آمریکا سوتفاهم وجود دارد و اگر چند دیپلمات لبخند بر لب مذاکره کنند، سوتفاهم ها حل می‌شود که اصلا این طور نیست.

 حبیبی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، شورای روابط خارجی آمریکا که دستگاه مهم و تعیین کننده سیاست‌های این کشور است و کیسینجر هم عضو این شوراست، نظرهایی را به عنوان نظر این شورا منتشر کرد که برجسته ترین آنها این جمله است؛ قرن ۲۱قرن تقابل اسلام و تمدن غربی است.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه جرج بوش پسر بعد از حادثه ۱۱سپتامبر معتقد بود «ما در آغاز یک جنگ صلیبی مجدد هستیم»، افزود:بوش در اواخر دوره دوم ریاست جمهوری خود در سفر به کویت اذعان داشته ما(کل غرب)با اسلام وارد یک جنگ ایدئولوژیک شده ایم.

 وی ادامه داد: با توجه به اظهارات مقامات آمریکایی برخی خیال می‌کنند بین ما و آمریکا سوتفاهم مختصر وجود دارد. آیا این تصور درست است!

حبیبی اضافه کرد: دشمنی ما با آنها دشمنی تاریخی است و هر آنچه که از دستشان براید علیه اسلام انجام خواهند داد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، تاکید کرد: عده ای فتنه سال ۸۸ را در حد رقابت دو نامزد انتخابات بررسی می‌کنند که اینطور نیست!

 وی گفت: ما در حزب موتلفه اسلامی از چندین ماه قبل از انتخابات سال ۸۸رسانه های خارجی را رصد می‌کردیم و یک جزوه ۲۰۰ صفحه ای جمع آوری کردیم و استنباطمان این شد که به بهانه انتخابات ۸۸قرار است براندازی انجام شود.

حبیبی با بیان اینکه از چندین ماه قبل از انتخابات تمام رسانه ها گفتند قرار است تقلب شود و عده ای هم در داخل کشور بلندگوی آنان شدند، افزود: براساس مسئولیت‌هایی که در دوره های مختلف داشته ام، اعلام می‌کنم سیستم انتخاباتی ما طوری است که تقلب تعیین کننده قابل پیاده کردن نیست.

وی ادامه داد: وقتی چندین مجری و ناظر با دقت اخذ و شمارش آرا را با سلیقه های مختلف کنترل می‌کنند با اطمینان می‌گویم امکان انتخابات تعیین کننده و تقلب وجود ندارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه به بهانه انتخابات قرار بود براندازی نظام انجام شود؛ گفت:رییس میز ایران در سازمان CIA یک روز قبل از انتخابات سال ۸۸ اعلام کرد فردا در ایران انتخابات نخواهد بود، بلکه یک انقلاب رنگین به وقوع خواهد پیوست!

 حبیبی اضافه کرد: وقتی از انقلاب رنگین سخن می‌گویند یعنی اتفاقات اوکراین و گرجستان که مردم را دو دسته کردند و مقابل هم قرار دادند و عده ای از این طرف و برخی از آن طرف کشته شدند و دست‌های پنهان به میدان آمد که تکلیف را مشخص کند.

 وی با بیان اینکه رئیس دفتر خاتمی اذعان داشته مطرح کردن تقلب کلید رمز ما بود، تاکید کرد:ریشه فتنه ۸۸ خارج از کشور بود و به قول مقام معظم رهبری عده ای هم به دام افتادند.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در دوران تبلیغات انتخابات ۸۸،کروبی به دانشگاه نجف آباد رفت و در آنجا گروه‌هایی از طرفداران موسوی فضا را طوری می‌کنند که وی عصبانی می‌شود و اعلام می‌کند من قبل از انقلاب چنین و چنان کردم و موسوی کجا بودٰ افزود: در آن دوران برخی چنان تحریک شده بودند که حتی کروبی را هم تحمل نمی‌کردند.

 وی با اشاره به اینکه در انتخابات ۸۸، موسوی ۱۳میلیون و احمدی نژاد ۲۴میلیون رای آورد ،گفت: علی رغم آرا اعلام شدهٰ موسوی در بیانیه های خود اعلام کرد در انتخابات تقلب و رای مردم خدشه دار شده است.

حبیبی با تاکید بر اینکه در آن زمان مقام معظم رهبری تمام روسای ستادهای انتخابات ۴ نامزد را دعوت و صحبت کردند که اگر اعتراض دارید مطالباتتان را از طریق قانون پیگیری کنید،گفت:در قانون مشخص شده در صورتی که نامزد انتخاباتی نسبت به آرا اعتراضی داشته باشد، شورای نگهبان موظف است صندوق پلمپ شده را در حضور نامزد یا نماینده او بشکند و بازشماری آرا انجام شود.

 وی با اشاره به اینکه به موسوی و طرفداران او در تمام جلسات گفته شد مطالبات خود را از طریق قانون دنبال کنند و دعوت از مردم به خیابان‌ها یک سری تبعات دارد، افزود:در روزی که موسوی مردم را برای راهپیمایی به خیابان دعوت کرد، وزارت اطلاعات وقت یک گروه مسلح که مسلسل و بی سیم داشتند را بین میدان انقلاب و آزادی دستگیر کرد.

حبیبی با اشاره به اینکه ماموریت گروه مسلح این بود که وقتی طرفداران موسوی بیرون می آیند آنها را بکشند و به طرفدار احمدی نژاد هم تیراندازی کنند، افزود: در انقلاب رنگین معلوم نیست دو طرف خودشان اسلحه کشیده اند و وقتی قرار است فتنه ایجاد شود مهم هم نیست چه کسی کشته می‌شود و کافی است مردم به جان هم بیفتند.

وی با بیان اینکه در طول وقایع پس از انتخابات در جلسه ای تصمیم گرفتیم عسگر اولادی، باهنر، میرسلیم و کوه کن با موسوی صحبت کنند و او را دعوت به قانون گرایی کنند، افزود: عسگر اولادی که یک روز از عمرش به تمام عمر موسوی می ارزد به دیدار او رفت و جلسه ای تشکیل شد و با موسوی صحبت شد.

وی با اشاره به اینکه موسوی در این جلسه اعلام کرد حرف شما و باز شماری آرا را می‌پذیرم،گفت:ما همه منتظر اطلاعیه موسوی بودیم، اما برخلاف صحبت‌های انجام شده شاهد اطلاعیه ای به مراتب تحریک کننده تر و تندتر از قبل شدیم که مردم را به خیابان‌ها دعوت کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد:بعد ها مشخص شد عده ای از شیاطین که با انقلاب سرسازگاری نداشتند و اعضای حزب مشارکت و ...وقتی متوجه شدند موسوی بازشماری آرا پذیرفته او را منصرف کردند.

 حبیبی با اشاره به اینکه ژنرال های اصول گرا به دیدار موسوی رفتند تا آتش فتنه را خاموش کنند،گفت: ما براساس احساس وظیفه این جلسات را گذاشتیم که متاسفانه طرف مقابل به جای آب بنزین روی آتش ریخت.

 وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی از عسگر اولادی خواسته بود آتش فتنه خاموش و با کروبی صحبت کند، بیان کرد:عسگر اولادی به دیدار کروبی می‌رود و می‌پرسد موسوی چکار می‌کند که او‌پاسخ می‌دهد،من نیز نمی‌دانم موسوی چکار می‌کند.

حبیبی با اشاره به اینکه برداشت دشمنان ما در انگلیس، آمریکا و فرانسه این بود که اگر آتش زدن ماشین ها و سطل زباله ها توسعه پیدا کند نظام سقوط می‌کند، افزود :یک کار احمقانه ای هم که روسای جمهور آنها انجام دادند این بود از کسانی که ماشین ها و ...را آتش زدند سراسیمه حمایت کردند. سیاست مدار اگر دین و ایمان هم نداشته باشد نباید در کار سیاسی ناپخته عمل کند.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: در دیداری که با ولید معلم در دمشق داشتم او به من اطلاع داد همان زمان که در تهران اتوبوس ها و ..را آتش می‌زدند دیپلمات‌های انگلیسی به ولید معلم گفته اند رژیم جمهوری اسلامی در حال سقوط است.

 حبیبی با اشاره به اینکه غربی ها با اطلاعات غلطی که از عواملشان در ایران دریافت می‌کردند، کار انقلاب را تمام شده تلقی کرده بودند؛بیان داشت: در روز عاشورای سال ۸۸ عده ای به خیابان‌ها آمدند و در مخالفت با امام حسین (ع) و ولایت فقیه شعار دادند.

 وی با بیان اینکه مرگ بر اصل ولایت فقیه شعار روز عاشورا بود،گفت: ما نمی‌گوییم این شعارها را موسوی نوشتهٰ اما چرا او کسانی که به دین ،اسلام و نظام جمهوری اسلامی شعار دادند را یک عده خداجو نامید.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه موسوی در انتخابات ۸۸ زمانی که شمارش آرا در تهران تمام نشده بود در یک مصاحبه عمومی خود را برنده انتخابات معرفی کرد،گفت: موسوی براساس چه اطلاعاتی خود را برنده انتخابات نامید.

 حبیبی گفت: مشخص است همان شیاطینی که سر در آخور آمریکا دارند قبل از شمارش آرا خط می‌دهند که او برنده انتخابات است و مردم برای مطالبه رای شان به خیابان‌ها بروند.

 وی تاکید کرد:در سال ۸۸ و به بهانه انتخابات، معاندین نظام دست به یکی کردند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند و مردم هم تحمل کردند و وقتی دیدند به صبرشان هم بی احترامی می‌شود روز ۹دی بیرون آمدند.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد:در روز ۹ دی مردم برای تائید حزب یا کاندیدای خاص ریاست جمهوری بیرون نیامدند، بلکه وقتی دیدند نظامی که با خون هزاران شهید پا گرفته و اصل آن مورد هدف است ،به پا خواستند.

 وی ادامه داد:۹دی متعلق به شخصی از مسولان و جناح خاصی نیست ،بلکه مردم درباره اصل نظام احساس خطر کردند و در صحنه حاضر شدند.

حبیبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند هر وقت برای این انقلاب مسئله خطرناک و تعیین کننده ای پیش می آید، خداوند انقلاب را حفظ می‌کند، خاطرنشان کرد: دوستان انقلابی ضمن اینکه وظیفه دارند از هیچ تلاشی برای حفظ انقلاب دریغ نکنند بدانند صاحب انقلاب خداست و ما در مقابل انقلاب وظیفه داریم هر کاری که به عهده مان است را صحیح انجام دهیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۷ دی ۱۳۹۶
مافیا مگه اجازه پیشرفت کشور رو میدن
آخرین اخبار