دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت:در راستای اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقاء امنیت اجتماعی در استان اردبیل بیش از ۱۰ نفر از اراذل و اوباش اردبیل طی عملیاتی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل ؛ ناصر عتباتی، دادستان اردبیل گفت: اقدام به شرارت، نزاع‌های خیابانی، تخریب اموال عمومی و شخصی، درگیری با مامورین پلیس و تظاهرات مستانه از مهمترین تخلفات این مجرمان است.

وی با بیان اینکه ۳ نفر از این افراد سابقه دارند و تحت تعقیب و پلیس بودند که با هماهنگی دادستانی اردبیل، پلیس اطلاعات و امنیت استان و فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل دستگیر شدند، افزود: این افراد با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده اند و دارای شاکیان متعدد هستند که مراحل قضایی سپری خواهد شد.

عتباتی با تذکر به برخی از افرادی که با رفتار‌های خلاف قانون مبادرت به اخلال در امنیت روانی و اخلاقی افراد جامعه می‌کنند، اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی تمامی نیرو‌ها و با رعایت موازین قانونی اجرای این طرح گام موثر و مثبتی در برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ایجاد امنیت روانی و اخلاقی در سطح جامعه برداشته شود.

انتهای پیام/ح

جمع آوری و دستگیری اراذل و اوباش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.