در دیلم:

زنگنه وارد دیلم شد؛ بررسی اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت

وزیر نفت برای بررسی مشکلات نیروی بومی در صنایع نفت وارد دیلم شد و مورد استقبال نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، مسئولان مناطق نفت‌خیز جنوب و دستگاههای اجرایی استان بوشهر قرار گرفت.

زنگنه وارد دیلم شد؛ بررسی اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بیژن نامدار زنگنه پیش از ظهر امروز وارد منطقه نفتی بهرکان دیلم شد  و در بدو ورود مورد استقبال نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، مسئولان مناطق نفت خیز جنوب و دستگاههای اجرایی استان بوشهر قرار گرفت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر نفت به دیلم اظهار داشت: در این سفر مسائل و مشکلات مختلف بنادر دیلم، گناوه و بوشهر در بازدید و نشست‌های تخصصی بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری با اشاره به بررسی مشکلات اشتغال نیروی بومی در تاسیسات و صنایع نفتی تصریح کرد: در سفر وزیر نفت به دیلم، مصوبه هیئت دولت در بکارگیری 50 درصدی نیروهای بومی در تاسیسات، صنایع و شرکت‌های مرتبط با وزارت نفت بررسی می‌شود.

وی،  با تاکید بر اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در مناطق پیرامونی بیان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری درصنایع پایین دستی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی از دیگر مواردی است که در سفر وزیر نفت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر وزیر نفت به دیلم ضمن بازدید از تاسیسات نفتی بندر دیلم، نشست تخصصی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم برای بررسی و ارائه راهکار لازم در رفع مشکلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

ورود زنگنه به دیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.