دوران سربازی فرصتی برای کسب تجربه

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: دوران سربازی فرصتی برای کسب تجربه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نوروزعلی شالیکار معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران در مراسم تجلیل از سربازان نمونه فرماندهی انتظامی استان، گفت: افراد باید قدر زمان عمرشان را بدانند و عدم بهره گرفتن از دوران جوانی که طلائی ترین دوره و دوران قدرت است در پیری اندوه ایجاد می‌کند.

وی افزود: دوران جوانی دوران گذر است و انسان هر چه می‌خواهد در این دوره می تواند به آن دست یابد و برای اینکه پیری ارزشمندی داشته باشیم باید عوامل موفقیت و شکست را بررسی کنیم.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه انسان در دوران سربازی می‌تواند برخی از استعدادهای خود را بشناسد، گفت: عوامل موفقیت، رشد و تعالی در زندگی بزرگان و دانشمندان نهفته است و شناخت و ظرفیت خود، داشتن برنامه و الگو در زندگی و سعی و تلاش از عوامل موفقیت به شمار می روند .

سرهنگ شالیکار افزود: سربازی فرصتی برای کسب تجربه است که باید از اوقات فراغت و از این تنها شدن نهایت بهره را ببریم و باید هر موقعیت سربازی برای ما درس باشد.

جشنواره روز سرباز با حضور خانواده های معظم شهدا، فرماندهان و سربازان فرماندهی انتظامی استان در سالن الغدیر ستاد انتظامی استان در ساری برگزار شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از سربازان نمونه استان قدردانی شد .

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره سربازان نمونه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار