یک تهیه کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد؛

باید جلوی اظهارنظرهای غیرمسئولانه درباره سینما ایستاد

بهمن کامیار گفت: همه ما در سینما خط قرمزها را می شناسیم؛ پس عدم اعتماد و اظهارنظرهای نابجا قطعا خروجی خوبی نخواهد داشت.

باید جلوی اظهارنظرهای غیرمسئولانه درباره سینما ایستادبهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ورود ارگان ها و افراد غیر سینمایی به این هنر و اعمال نظرها و اظهارنظرهای غیرمسئولانه گفت: ورود و اظهارنظر دیگر ارگان ها و اعمال سلیقه های شخصی مسلما اتفاق درستی نیست؛ باید بدانیم که هر سازمان قوانین و متولیان خودش را دارد و طبق یک اصول و قواعد پیش می‌رود.

وی افزود: البته گاهی اوقات این اظهارنظرها و انتقادات مفید هستند؛ اما در برخی مواقع دیگر به عنوان مثال در مورد جشنواره فیلم فجر و فیلم ها درست نیست؛ چون بعید می دانم که اولا این حجم از انتقادات صحت داشته باشد و ثانیا تا جایی که آقای داروغه زاده را می شناسم، فکر نمی کنم به چنین افرادی اختیارات بدهد تا در مورد فیلم ها اظهارنظر کنند و یا فیلمی را تحمیل کرده و سفارش دهند.

وی ادامه داد: این اظهارنظرها و بررسی آثار بهتر است پس از انتخاب فیلم های جشنواره فجر وجود داشته باشد؛ چون باید بپذیریم که این جشنواره صد در صد دولتی است و سینما به جهت اهمیت بالایی که دارد، حساسیت هایی را به دنبال خواهد داشت.

وی اذعان داشت: اظهارنظرها و ارائه راهبردها اگر باعث حذف و نادیده گرفتن فیلم های دارای پروانه ساخت و نمایش شوند، صحیح نیست. قاعدتا این مسئله را کسی قبول نمی کند و اتفاق خوشایندی نخواهد بود.

این تهیه کننده گفت: هر مدیری در هر مسندی باید جلوی اینگونه اظهارنظرهای غیرمسئولانه را بگیرد. ما نیز باید به قانون احترام بگذاریم و به افرادی که طبق آن پیش می روند اعتماد کنیم و این اعتماد به تمام نهادها تسری پیدا کند.

کامیار در پایان خاطر نشان کرد: همه ما طبق قوانین خاص و تعیین شده در سینما پیش می رویم و خط قرمزها را می شناسیم؛ پس عدم اعتماد و اظهارنظرهای نابجا، قطعا خروجی خوبی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار