سامانه موشکی روسیه جنگنده‌های آمریکایی در شرق سوریه را شناسایی کرد

یک مقام نظامی روس از شناسایی و رهگیری جنگنده‌های آمریکایی در شرق سوریه خبر داد.

سامانه موشکی روسیه جت‌های آمریکا در شرق سوریه را ردیابی کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لئونوف»، فرمانده نیروی هوایی روسیه اعلام کرد جنگنده‌های نیروی هوایی آمریکا چندین بار در شرق سوریه شناسایی شده است.

سامانه دفاعی «S-300V4» روسیه، جنگنده‌های آمریکا در شرق سوریه را چندین بار شناسایی کردند. لئونوف در این خصوص گفت: «هواپیماهای شناسایی و بمب‌افکن‌های نیروی هوایی آمریکا چندین بار شناسایی و به طور خودکار دنبال شدند».

این مقام روس گفت این سامانه دفاعی زمین به هوا در اکتبر 2016 در سوریه نصب شد تا کنترل بر شرق این کشور را افزایش دهد و از حملات هوایی دشمن به پایگاه‌های حمیمیم و طرطوس جلوگیری کند. او گفت جنگنده‌های آمریکا به رهگیری یگان دفاع هوایی روسیه از فاصله 200 یا 300 کیلومتری واکنش نشان داده‌اند.

پیش از این نیز وزارت دفاع روسیه گزارش داد یک جنگنده «F-22» آمریکا مانع انجام عملیات جنگنده‌های «Su-25» برای ویران کردن سنگر گروه تروریستی داعش در منطقه رودخانه فرات شده‌است. یک از مقامات این وزارت خانه گفت پس از اینکه یک جنگنده «Su-35S» روسیه در این محل ظاهر شد، جنگنده آمریکایی از انجام مانورهای خطرناک منصرف شد و به حریم هوایی عراق بازگشت.

انتهای پیام/

 

شناسایی و رهگیری جنگنده‌های آمریکایی در شرق سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۷ دی ۱۳۹۶
باید می زدنش
آخرین اخبار