سرپرست فرمانداری دشتی:

۱۰۰۰ میلیارد ریال به مناطق زلزله زده دشتی خسارت وارد شد

سرپرست فرمانداری دشتی گفت: در زلزله دلخراش سال ۹۲ بیش از هزار میلیارد ریال به مناطق زلزله زده این شهرستان خسارت وارد شد.

۱۰۰۰ میلیارد ریال به مناطق زلزله زده دشتی خسارت وارد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح چهارشنبه در همایش پیشگیری و مدیریت بحران شهرستان دشتی از دست اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر کرد واظهار داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی نقش بسزایی در پیشگیری از خسارتها دارد که می‌طلبد این همایش‌ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: انتظار داریم این همایش ها به کارگاه‌های تخصصی و آموزشی با حضور دهیاران و شوراها تبدیل شود تا بهره وری بالایی داشته باشد.

حسینی بر ضرورت رعایت اصول مهندسی در ساخت و سازها واحدهای مسکونی در سطح شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: مردم باید در ساخت و سازهای خود اصول مهندسی و استحکام بنا را رعایت کنند تا در مواقع زلزله کمترین خسارت به آنها وارد شود.

وی اضافه کرد: در زلزله سال ۹۲ علاوه بر خسارت به واحدهای مسکونی ۳۷ نفر از همشهریان عزیز نیز جان خودشان را از دست دادند و حدود ۸۶۰ نفر نیز مصدوم شدند.

حسینی بیان کرد: در همین زلزله منازلی که اصول مهندسی را در ساخت و سازهای خود رعایت کردند کمترین خسارت به آنها وارد شده است.

وی همچنین از نظام مهندسی شهرستان خواست جایگاه این سازمان برای مردم تبیین و تشریح کند.

انتهای پیام/پ

خسارت ۱۰۰۰ میلیارد ریالی به مناطق زلزله زده دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.