مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

اقدامات ارزشمندی در عرصه تولید محتوای دینی در بوشهر انجام شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: کارهای ارزشمندی در عرصه تولید محتوای دینی در بوشهر انجام شده است.

اقدامات ارزشمندی در عرصه تولید محتوای دینی در بوشهر انجام شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه تولید محتوا و شورای بررسی آسیب های اجتماعی بوشهر اظهار داشت: فضای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید ورود موثری در این حوزه داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم تولید محتوای مناسب در عرصه دین، خاطرنشان کرد:‌ در عرصه تولید محتواهای دینی در سطح استان بوشهر کارهای ارزشمندی انجام شده است.

مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر اهمیت فضای مجازی در جامعه اظهار داشت: قدرت ماندگاری در فضای مجازی بالا است و از همین رو ضرورت تولید محتواهای جذاب و با رنگ و بوی طنز و با استفاده از انیمیشن و سایر قابلیت های مجازی بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد.

حجت‌الاسلام احمد صحت قول آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی ارتقاء سطح سواد رسانه جامعه به‌ویژه والدین و جوانان و شاداب سازی رسانه ها و خانواده را از راهکارهای تقویت و تحکیم مبانی خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

محمد شهبازی کارشناس رسانه و فناوری های نوین تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست به ارائه گزارشی در حوزه فضای مجازی پرداخت.

همچنین کارشناسان تبلیغات اسلامی استان بوشهر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون استفاده از فضای مجازی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح سواد رسانه جامعه پرداختند.

انتهای پیام/پ

انجام اقدامات ارزشمندی در عرصه تولید محتوای دینی در بوشهر انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.