شیخ ویسی: قربانی دوست صمیمی ام است/ تمام دوستانم مهاجم هستند!

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدار سختی با استقلال تهران داریم و علی قربانی مهاجم این تیم دوست صمیمی ام است.

 وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران بیان کرد: بازی خیلی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم باخت مقابل تراکتورسازی را جبران کنیم. شرایط خیلی خوب است و امیدوارم بتوانم جلوی گلزنی علی قربانی، دوست صمیمی ام را بگیرم.

او افزود: از شانس من، تمامی دوستانم مهاجم هستند و کار سختی را مقابل آنها دارم. بازی با استقلال دیدار خیلی سختی است اما نمی خواهیم در خانه امتیاز از دست دهیم و امیدوارم به پیروزی برسیم.

شیخ ویسی ادامه داد: در دیدار با تراکتورسازی تبریز کمی بدشانس بودیم و متاسفانه 3 بر صفر شکست خوردیم و همچنین در بازی با استقلال تهران هم 3 مهره اصلی مان را نداریم اما مطمئن هستم بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی خواهند داشت و تمام تلاششان را می کنند تا به پیروزی برسیم. استقلال تیم خوبی بود اما با آمدن وینفردشفر، قوی تر شده و کار سختی را مقابل این تیم داریم.

دروازه بان استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی اظهار کرد:  با آمدن موسوی، وضعیت بهتر شده و بازیکنان شارژ مالی شده اند. امیدوارم مانند دیدارهای گذشته در خوزستان بتوانیم پیروز شویم و دل هواداران خون گرم خوزستانی را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان استقلال خوزستان درباره بازی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار