حناچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت بیمارستان رویان معطل منابع مالی است

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت:پروژه رویان ارتباط مستقیم با منابع مالی دارد که در این مورد با شهردار صحبت کرده‌ام و جزء برنامه‌های شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شهریور ماه سال 1393 کلنگ ساخت بیمارستان 324 تختخوابی رویان توسط رئیس سازمان اوقاف و شهردار تهران به زمین زده شد.

ساخت بیمارستان رویان معطل منابع مالی است

 طی تفاهم‌نامه‌ای که بین اوقاف و پژوهشگاه رویان منعقد شد، شهردار وقت تهران وظیفه ساخت بیمارستان رویان را عهده‌دار شد و به عنوان پیمانکار این پروژه اعلام کرد ظرف مدت دو سال این بیمارستان ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ساخت بیمارستان رویان معطل منابع مالی است

 این پروژه نه تنها با گذشت دو سال در سال 95 به اتمام نرسید، بلکه با گذشت 3 سال تا پایان دوره مدیریت شهری قبلی هم چندان پیشرفتی نکرد و اکنون هم در مرحله گودبرداری درجا می‌زند.

 

ساخت بیمارستان رویان معطل منابع مالی است

پیروز حناچی معاون فنی عمرانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اتمام این پروژه ارتباط مستقیم با منابع مالی دارد.

وی با بیان اینکه ما برای ادامه پروژه صیاد شیرازی و امام علی(ع) که یک گره ترافیکی بزرگ را باز می‌کند پول نداریم، بیان کرد: وقتی برای تکمیل چنین پروژه‌ای که مردم هر روز درگیر آن هستند،منابع مالی کافی نداریم، به تبع بقیه پروژه‌ها هم تکلیفشان معلوم است.

حناچی با بیان اینکه این پروژه را با شهردار در میان گذاشته‌ام، گفت: ساخت آن جزء برنامه‌های ما محسوب می شود و تعهد کرده ایم که این کار را انجام دهیم.

معاون فنی عمرانی شهردار تهران در پایان خاطر نشان کرد: رویان باید ساختمان‌های موجود را تحویل ما بدهد که اگر این کار انجام شود مشکل برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

چه زمانی بیمارستان رویان به بهره برداری می رسد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۶
یک شماره حساب ازطریق شبکه های اجتماعی و رسانه ها اعلام کنید تادر این امر خداپسندانه مردم مشارکت کنند نتیجه خوبی خواهدداشت . من خودم یک میلیون تومان واریز میکنم. قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.
آخرین اخبار