رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

داستان ادامه دار مقاوم سازی دانشگاه امیرکبیر در برابر زلزله

معتمدی گفت: بحث مقاوم سازی ساختمان‌های دانشگاه را در دستور کار داریم و در این زمینه اعتبار هم اختصاص داده شده است.

مقاوم سازی خوابگاه و ساختمان های دانشگاه امیرکبیر در دستور کار دانشگاه  قرار گرفتاحمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر بحث مقاوم سازی ساختمان های دانشگاه را در دستور کار داریم و در این زمینه اعتبار هم اختصاص داده شده و برای بحث مقاوم سازی از بودجه دانشگاه هم استفاده کرده ایم.

وی ادامه داد: تابستان سال گذشته دانشکده ریاضی این دانشگاه که تاحدودی با مشکلاتی مواجه بود، کار مقاوم سازی انجام  و مشکلات آن را برطرف کرده ایم.

رئیس دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: با توجه به زلزله هایی  که در حال وقوع است، قرار شده است تمام ساختمان های دانشگاه را یک ارزیابی مجدد داشته باشیم و ساختمان هایی که نیاز به مقاوم سازی دارند را در برابر زلزله مقاوم کنیم.

بسیاری از ساختمان های دانشگاه امیرکبیر مقاوم هستند

معتمدی تصریح کرد: خوشبختانه بسیاری از ساختمان های دانشگاه مقاوم هستند اما برای محافظت از جان دانشجویان از مشاوران خبره ای استفاده می کنیم، هرچند ممکن است یک طرح طولانی داشته باشیم ولی هیچ وقت از کیفیت طرح کم نکرده ایم و از امکانات خوبی در این زمینه استفاده می کنیم.

راه‌اندازی شورای HSE در دانشگاه امیرکبیر

 وی در ادامه از راه‌اندازی شورای HSE در دانشگاه امیرکبیر خبر داد و افزود: در این شورا بحث‌های مختلفی نظیر ایمن سازی ساختمان‌ها و همچنین اورژانس مطرح بود که خوشبختانه با افتتاح پایگاه اورژانس یکی از اولویت‌های این شورا برآورده شده است.

رئیس دانشگاه امیرکبیر در خصوص مقاوم سازی خوابگاه های این دانشگاه در مقابل زلزله گفت: متاسفانه بسیاری از خوابگاه های این دانشگاه قدیمی و بسیاری از آنها مسکونی بودند که توسط دانشگاه برای اسکان دانشجویان خریداری شده اند، ما هم برای این خوابگاه ها برنامه داریم که آنها را به فروش برسانیم و یا تخریب کنیم تا مجموعه جدیدی جایگزین شود.

معتمدی یادآورشد: این طرح در دستور کارمان است ولی نیاز به زمان بیشتری برای انجام این کار داریم و بنا داریم تا پایان برنامه ششم این اقدامات را انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.