انتظاراتی که خانم‌های خانه‌دار از همسرانشان دارند

در این مطلب به 10 مورد اشاره می کنیم که هر خانم خانه داری دوست دارد همسرش بداند.

انتظاراتی که خانم‌های خانه‌دار از همسرانشان دارندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آقای عزیز! وقتی شما از صبح تا بعدازظهر در محل کارتان هستید، نمی‌دانید در خانه‌تان چه می‌گذرد. نمی‌بینید همسرتان بچه‌ها را از مدرسه به خانه برمی‌گرداند، نظافت خانه را انجام می‌دهد، آشپزی می‌کند، به کودک نوپای‌تان که پُر از انرژیست بازی می‌کند و خیلی کارهای دیگر. همسر شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و ظاهرا لیست وظایف او پایان پذیر نیست. درست است که شما در خانه نیستید تا کمکش کنید اما راههای خوب و ساده‌ای وجود دارد که کمک بزرگی از جانب شما محسوب می‌‌شود. همسر خانه دار شما دوست دارد این 10 چیز را بدانید:

۱. نیاز دارد که احترام و تحسین شما را بشنود

شاید فکر کنید او خودش می‌داند که یک همسر و مادر فوق العاده است، اما نیاز دارد این را بشنود، و نیاز دارد این را از «شما» که همسرش هستید بشنود. با اشاره کردن به کارهایی که انجام می‌دهد، مدام به او یادآوری کنید که چه مادر خوبی است.

غذای مورد علاقه‌ی شما را درست کرده است؟ از او تشکر کنید. لباس‌های‌تان را تا کرده و در جای خود گذاشته؟ این کار را به رُخش بکشید و از او سپاسگزاری کنید. اگر هر روز تحسین‌ها و قدردانی‌های شما را بشنود، یعنی کمکش کرده‌اید که احساس با ارزش بودن کرده و انگیزه پیدا کند.

۲. مادری کردن برای بچه‌ها، یک کار تمام وقت است

مادری کردن، تعطیلات و مرخصی ندارد؛ یعنی همسر شما باید ۲۴ ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کارش را انجام دهد. اگر شما بعد از یک روز خسته کننده‌ی کاری به خانه برمی‌گردید او نیز خسته است. اگر به خانه رسیدید و دیدید همسرتان سعی دارد قبل از اینکه فرزندتان را به کلاسش برساند، شام درست کند، نگاهش نکنید، دست به کار شوید و کمکش کنید!

۳. خسته است

همسر شما هم در پایان روز، خسته و بی‌انرژی است.

 

۴. تلاش خود را می‌کند تا بهترین باشد

همسر شما تمام سعی خود را می‌کند تا در هنر خانه داری بهترین باشد، اما گاهی موفق نمی‌شود؛ کاپ کیک‌هایش پُف نمی‌کنند و کوسنی که درست کرده شباهتی به مدل ژورنالی‌اش ندارد! اینها مهم نیستند، نتیجه هر چه که شد به او بگویید کارهایی را که برای خانواده‌اش انجام می‌دهد می‌پسندید. کارهایی که همسرتان انجام می‌دهد ممکن است کامل و بی‌عیب نباشند اما هر چه که هستند توسط او انجام شده‌اند و این همان چیزی است که همسرتان را خاص و استثنایی می‌کند.

۵. گاهی احساس نمی‌کند که یک زن است

با اینهمه کار و مسئولیتی که بر دوش همسر شماست، گاهی واقعا به سختی می‌تواند احساس کند که یک زن است و زیباست. وقتی برای بیرون رفتن آماده می‌شوید، بچه‌ها را سرگرم کنید تا همسر شما هم فرصتی برای رسیدن به خود و آماده شدن داشته باشد، بگذارید بدون عجله و استرس و نگرانی بچه‌ها آماده شود. با این کار به او کمک می‌کنید احساس شادابی و زیبایی کند و اعتماد بنفس مضاعف بگیرد.

 

6. او کامل نیست

گاهی ظرف‌ها در سینک ظرفشویی تلنبار می‌شوند ایرادی ندارد گهگاه چیزهایی آشفته باشد. همه‌ی ما عیب‌هایی داریم. این بار اگر همسرتان احساس ناتوانی و کلافگی کرد، به او یادآوری کنید چه ویژگی‌های شگفت انگیزی دارد که شما را عاشق خود کرده است.

۷. به کمک شما احتیاج دارد

همسر شما به شما نیاز دارد، به حمایت و عشق شما تا بتواند از پس تمام کارها بر بیاید. به او اطمینان بدهید که کنارش هستید و نیازهای او را درک می‌کنید.

۸. به زمانی متعلق به خود نیاز دارد

همسر شما نیاز دارد زمان‌هایی فقط برای خودش باشد. برایش این فرصت را فراهم کنید تا اوقات با کیفیتی را فقط با خودش بگذراند و به علاقه مندی‌های خودش برسد. مطمئن باشید با انرژی بیشتری به شما و بچه‌ها برخواهد گشت.

۹. قدر شما را می‌داند

او می‌بیند که شما تمام روز را کار می‌کنید تا خانواده را تامین کنید. شاید این را به زبان نیاورد اما از ته دلش شما را تحسین می‌کند.

۱۰. دوست دارد یک مادر و همسر خانه دار باقی بماند

با وجود تمام سختی‌ها و کارها و مسئولیت‌های ریز و درشت خانه داری، همسر شما همچنان دوست دارد خانه دار بماند. فرزندانش دنیای او هستند و او شغلش را با هیچ شغل دیگری عوض نمی‌کند.

منبع:برترین‌ها

انتهای پیام/

10چیزی که خانم خانه‌دار دوست دارد همسرش بداند

برچسب ها: همسرش ، مدرسه ، کودک ، مادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار