هزینه 72 میلیارد ریالی آسفالت راه های روستایی در غلامان

بخشدار غلامان گفت : در 2 سال اخیر 72 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت و زیر سازی تعدادی از راه های روستایی بخش غلامان در شهرستان راز و جرگلان هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ محمد الهی بخشدار غلامان گفت : در این مدت 11 کیلومتر از آسفالت محور غلامان به تازه قلعه با اعتبار هفت میلیارد ریال انجام شده است .

وی با بیان این که  آسفالت سه کیلومتر از این محور تا پایان سال مالی امسال اجرا می شود ، افزود : در این مدت آسفالت و اقدامات مربوط به زیر سازی پنج و نیم کیلومتر از محور داشلی قلعه به سوخسو انقلاب هم با اعتبار 15 میلیارد ریال انجام شده است.

الهی اظهار کرد : زیر سازی و آسفالت محور روستای راستقان به بش دره با 6 و نیم کیلومتر با 35 میلیارد ریال اعتبار انجام شده و دهه فجر امسال افتتاح می شود.

وی با اشاره به این که زیرسازی و آسفالت محور روستای بش دره به تکله قوز با اعتبار 15 میلیارد ریال آغاز شده است که تا پایان سال مالی امسال به پایان خواهد رسید.

وی همچنین گفت :  زیر سازی و آسفالت محور اصلی تنگه ترکمن به غلامان هم از سال گذشته شروع شده که با اتمام این پروژه ها، آسفالت راه های روستایی بخش غلامان به طور 100 درصد محقق می شود.

الهی افزود : پوشش تلفن همراه و ایرانسل در روستای بش دره از توابع شهرستان راز و جرگلان در خراسان شمالی صفر است و بیش از 50 نفر در این روستا متقاضی تلفن ثابت هستند .

وی پوشش تلفن همراه در روستای آدینه قلی 20 درصد ، سوخسو انقلاب 40 درصد و پرسه سو علیا 50 درصد بیان کرد .

گفتنی است : بخش غلامان با 14 روستا و 12 هزار و 865 نفر جمعیت در 120 کیلومتری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/آ

آسفالت راه روستایی بخش غلامان در شهرستان راز و جرگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.