دستگیری شرور تهرانی در گلستان

شرور سرشناس تهران دیشب در پلیس راه نوکنده بندر گز هدف گلوله ماموران قرار گرفت و مجروح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار علي اكبر جاويدان فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پي وصول نيابت قضائي و حضور مأموران تهران ، برای دستگيري تعدادي از اراذل و اوباش متواري كه پس از در گيري دسته جمعي در تهران به سمت استان گلستان متواري شده بودند، بلا فاصله تيمي از ماموران وارد عمل شده و تحقيقات برای شناسايي و دستگيري اين باند را آغاز كردند.

وی ادامه داد: با شناسايي مخفي گاه متهمان و حضور ماموران در محل ، متهمان با استفاده از يك دستگاه خودرو سواري در مسير بندرگز به سمت تهران متواري شدند.

فرمانده انتظامي استان گفت: در اين عمليات تعقيب و گريز سركرده باند پس از گرفتار شدن در تور ايست و بازرسي ماموران در پليس راه نوكنده، با استفاده ازيك قبضه سلاح به سمت ماموران حمله ور شد.

وی افزود: پس از اخطارهاي مكررمبني بر تسليم شدن و شليك چند تير هوايي ازسوي ماموران انتظامي ، متهمان به دستور پليس توجهي نكردند و ماموران نيز با رعايت قانون بكار گيري سلاح سركرده باند را مجروح و موفق به دستگيري هر سه متهم شدند.

سردار جاويدان گفت: در بازرسي از مخفي گاه اين سه شرور تحت تعقيب در بندر تركمن مقاديري مشروبات الكلي به همراه دو تيغه قمه كشف شد.

انتهای پیام/م

شرور تهران در گلستان هدف پلیس قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار