فرمانده سپاه استان بوشهر:

سپاه نقش خود را در حوزه امنیت پرواز به خوبی ایفا کرده است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی، اقتدار امنیت آسمان ایران را ارتقا داده است گفت: با تلاش سپاه حفاظت هواپیمایی، امنیت کامل در خطوط هوایی استان بوشهر برقرار است.

سپاه نقش خود را در حوزه امنیت پرواز به خوبی ایفا کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار علی رزمجو ظهر سه‌شنبه در همایش پنجم دی‌ماه به مناسبت گرامی‌داشت سالروز استقرار سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های مختلف خدمات خوبی را به مردم، کشور و نظام و انقلاب ارائه کرده است.

وی با اشاره به امنیت بالای پروازها با استقرار سپاه در فرودگاه‌ها، خاطرنشان کرد: استقرار سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور با درواندیشی حضرت امام(ره) واقعا تاریخی بود.

رزمجو با اشاره به اینکه یکی از شاهکارهای حضرت امام(ره) در تاریخ انقلاب اسلامی و در آن شرایط پیچیده انقلاب تاسیس سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور بود، ادامه داد: سپاه حفاظت هواپیمایی با داشتن کارکنان ولایمدار، مومن، بابصیرت، آمورش دیده و تجهیزات مدرن و بروز در فرودگاه‌های کشور و بوشهر توانسته با جان و دل این ماموریت خطیر را به بهترین وجه انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های امنیت پایداری در عرصه هوایی با هماهنگی و همکاری ناجا و اداره فرودگاه‌ها انجام و پاسداری کند، گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور در خطوط هوایی کشور اقتدار و عزت بی‌نظیری خلق کرده‌اند که زبان‌زد عام و خاص در داخل و خارج از کشور شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز خلق این اقتدار با توکل به خدا و به بازوان پر توان حافظان امنیت پرواز متجلی شده است، افزود: امروز سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور نقش خود را درحوزه امنیت پرواز به خوبی ایفا کرده است.

رزمجو با تاکید بر اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور آماده پاسخگویی به تمام تحرکات دشمن در این عرصه است، تصریح کرد: همه ماموریت‌های سپاه در حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور موفقیت‌آمیز بوده است.

انتهای پیام/پ

 امنیت کامل در خطوط هوایی استان بوشهر برقرار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.