پرداخت بدهی پیمانکاران ایلامی

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری ایلام گفت: با اجرای طرحی بدهی پیمانکاران ایلامی پرداخت می‌شود.

پرداخت بدهی پیمانکاران ایلامیبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛  احمد کرمی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار کرد: با اجرای طرحی  بدهی‌های پیمانکاران به دستگاه‌های دولتی و بالعکس با تحویل فرم‌های مربوطه مبادله می‌شود.

وی با بیان اینکه بدهی پیمانکاران ایلامی پرداخت می‌شود، افزود: این طرح به این شکل است که پیمانکار از یک دستگاه طلب کار است و به دستگاه دولتی دیگر بدهکار است که در قالب این طرح می‌توان این بدهی‌ها را مبادله کرد.

رحمت‌الله قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام نیز در این جلسه در خصوص طرح اوراق تسویه خزانه گفت: در اجرای این طرح با ظرفیت 5 هزار میلیارد تومان است و دستگاه‌های اجرایی تا یک ماه دیگر برای استفاده از این طرح زمان دارند و باید هرچه سریعتر با پیمانکاران جلسه گذاشته و نسبت به مبادله بدهی‌ها اقدام کنند.

لازم به ذکر است علاوه بر بحث و بررسی استفاده از ظرفیت اوراق تسویه خزانه ، مسائل و مشکلات شرکت شهرک‌های صنعتی استان ، مسائل و مشکلات واحد تولیدی شرکت پانسار کبیرکوه و شرکت آرد ایلام ، مسائل و مشکلات واحد گردشگری و مجتمع اقامتی پذیرایی نظری در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت این موارد گرفته شد.

 

انتهای پیام/ع

بدهی پیمانکاران ایلامیپرداخت میشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.